Siemens principia a custruzzione di a fabbrica di tram di Gebze

Siemens principia a custruzzione di a fabbrica di tram di Gebze: U giant tecnologicu Siemens principia a custruzzione di a fabbrica di tram in Gebze. A pruduzzione annuale di 100 unità hè prevista. A tarifa di localizazione in supply serà 50%. A cumpagnia hà digià attribuitu un locu ghjustu accantu à a fabbrica, chì permetterà un aumentu di a capacità di 50 per centu.
U giant tecnulugicu tedescu Siemens principia a custruzzione di a fabbrica di tram chì stabiliscerà in Gebze. A produzzione annuale di unità 2017 hè diretta à a fabbrica, chì serà operativa in 100. U direttore di u Dipartimentu di Trasportu Siemens Cüneyt Genç hà annunziatu chì un locu hè statu attribuitu ghjustu accantu à a fabbrica, chì furnisce un aumentu di capacità di 50 per centu.
Siemens furnisce u 50 per centu di i tramvii chì pruducerà in Turchia da i fabricatori domestici. U Dipartimentu di Trasportu Turchia di Siemens si prepara à mette in opera in 2017 a fabbrica di tram, a custruzzione chì pensa à compie quist'annu. U direttore di u Dipartimentu di Trasportu di Siemens, Cüneyt Genç, hà dettu: "I mudelli chì saranu pruduciuti in a fabbrica di tram di Siemens Gebze, chì anu standard elevati è sò preferiti in parechji paesi, seranu usati in parechji paesi, in particulare in Turchia è in i paesi europei.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*