U sistema di carte intelligenti per i minibusi hè statu ritiratu in Izmir

U sistema di carte intelligenti per i minibusi hè statu abbandonatu in İzmir: U prughjettu di include minibus in u sistema di carte intelligenti in u trasportu urbanu in İzmir hè statu abbandonatu. Esaminendu i risultati di l'applicazione di teste, i minibus anu dettu: "Ùn pudemu micca trasportà passageri cù questa tarifa media".

U travagliu iniziatu da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, per include u minibus M-plate 117, chì furnisce servizii di trasportu publicu in u centru di a cità, in a smart card è u sistema di trasferimentu cum'è autobus, metro, battelli è İZBAN hà risultatu in un fiasco. I risultati di l'applicazione di prova iniziata da a Direzzione Generale ESHOT cù a Càmera di Minibus è Artigiani nantu à e linee di minibus 2014 chì servenu in i distretti cintrali cum'è Bornova, Çiğli, Buca è Konak in April 10 sò stati efficaci in a scaffalatura di u prugettu. Passi concreti sò stati fatti in 2013 in quantu à u prugettu, chì hè statu prima citatu da u presidente Kocaoğlu in 2014. In u scopu di u studiu realizatu cumuna cù a Camera di Minibuses di l'Unione Izmir di Cummercianti è Artigiani, un studiu di prova hè statu realizatu per 2014 mese nantu à 10 linee di minibus chì serve in i distretti di Konak, Buca, Çiğli è Bornova in April 1. Cù u novu sistema, i cummercianti di minibus puderanu trasportà più passageri travagliendu in linee brevi, è a ghjente di İzmir avaristi l'uppurtunità di viaghjà più veloce è più prezzu. Hè previstu chì e stesse tariffe cum'è in ESHOT, İZULAŞ, Metro è İZBAN seranu applicate in i minibus induve u sistema di trasferimentu di 90 minuti serà validu. In a dichjarazione chì hà fattu in quellu tempu, Kocaoğlu hà attiratu l'attenzione à u fattu chì questu aspettu di u sistema seria un primu in Turchia.

RISULTATI TEST NEGATIVI
Kocaoğlu hà dettu: "Vulemu chì i cummercianti di minibus si sbarazzanu di u scambiu di soldi passendu à l'applicazione Kentkart. I guadagni dependeranu di u travagliu. Più duru travaglià, più guadagnerete. Guarantiremu a vostra attività, a vostra vacuna, pruveremu di cultivà. Taner Uğuz, presidente di a Càmera di l'Artigiani di Minibus di İzmir, hà dettu chì sta integrazione ùn hà micca a pussibilità di esse implementata in u sistema di trasferimentu di 1.5 minuti, chì furnisce duie o più corse gratuite à i veiculi di trasportu publicu in un periodu di 90 ore. Dichjarà chì i risultati di l'applicazione di prova sò stati esaminati, Uğuz hà dettu: "U prezzu mediu unitario per passageru per u sistema di trasportu gratuitu di 90 minuti scende à 85-90 kuruş. Ùn avemu micca a pussibilità di trasportà i passageri chì purtamu attualmente à un costu trà 2 lire 50 centesimi è 2 lire 75 centesimi, per 90 o 95 centesimi ". Ricordendu chì a Municipalità Metropolitana hà eliminatu alcuni distretti da u sistema di 90 minuti, Uğuz hà dettu: "Pensu chì u sistema di carte intelligenti in minibus pò esse applicatu in i distretti esterni. Ma una tale cosa ùn hè micca in quistione in i distretti metropolitani in u mumentu. I risultati di a nostra applicazione di prova anu revelatu chì eramu ghjustu. Se si trova un sistema diversu, un metudu diversu, allora ùn possu micca dì nunda ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*