L'operazione di crociera regulare serà in linea

L'operazioni di u viaghju regulare di a nave saranu in linea: u Sistema d'Informazione di u Viaghju Regular (DSBS), chì hè inclusu in u scopu di u Prughjettu "Reducing Burocracy and Stationery", hè sviluppatu è implementatu da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

E transazzione regulare di permessu di viaghju emessu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione sò realizate in linea cù un software chjamatu Sistema d'Informazione di Viaghju Regular (DSBS).

U Sistema d'Informazione di Voli Regulari (DSBS), chì era inclusu in u Prughjettu "Reducing Burocracy and Paperwork" da a Direzzione di Sviluppu di l'Amministrazione di u Primu Ministeru, hè sviluppatu è implementatu da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni.

In quantu à a prumuzione è a furmazione di u sistema in questione, una riunione hè stata tenuta in Bursa sottu u patrocini di a cumpagnia Burulaş di a Municipalità Metropolitana di Bursa, induve si sò riuniti u settore è l'autorità portuali.

In e riunioni tenute u 28-29 di marzu, l'esperti di u Ministeru presentanu visualmente u Sistema d'Informazione di Voli Regulari à rapprisentanti di quasi 40 cumpagnie chì operanu voli regulari, è e so opinioni è suggerimenti sò stati ricevuti.

I rapprisentanti di a Cumpagnia anu spressu i so opinioni in u risultatu di a prumuzione è anu fattu valutazioni pusitivi nantu à parechje tematiche cum'è DSBS seranu assai efficaci, u tempu per l'emissione di permessi di linea serà scurciatu, è a spedizione di documenti attuale serà eliminata.

À a fine di a riunione, i funzionari di a Direzzione Generale di u Cummerciu Marittimu UHDB; A cumpagnia hà annunziatu chì u DSBS serà finalizatu è messi in usu u più prestu pussibule, tenendu in contu i suggerimenti è l'opinioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*