Bus è Supportu di Training da IETT à Africa

Bus è Training Support da IETT à Africa: Istanbul Electric Tramway and Tunnel Enterprises (IETT), chì hà rinnuvatu cumplettamente a so flotta, cuntinueghja à mandà i so autobus in ordine à i paesi in bisognu in cooperazione cù l'Agenzia Turca di Cooperazione è Coordinazione (TIKA). ).
Sicondu a dichjarazione fatta da IETT, a prima squadra hè ghjunta à Istanbul da Liberia per riceve furmazione nantu à l'usu è u mantenimentu di l'autobus. A squadra, chì hè stata furmatu da IETT per 2 settimane, hè stata assignata per dà a stessa furmazione à u persunale in i so paesi.
A delegazione tecnica di 10 persone da Liberia hè stata datu una furmazione pratica è teorica da ingegneri è persunale tecnicu. L'infurmazione hè stata data nantu à tematiche cum'è a riparazione è u mantenimentu di l'autobus, a gestione di a flotta, i sistemi elettrici è meccanichi è a rilevazione di difetti.
A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà mandatu vinti autobus ognuna in Ciad è Liberia dopu chì u Sindaco Metropolitanu di Istanbul, Kadir Topbaş, hà scontru cù u Primu Ministru Chad Kalzeube Payimi Deubet.
Recentemente, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà aghjustatu novi autobus à l'autobus donati è hà annunziatu chì 30 autobus seranu mandati in Ghana.
I sussidi di l'autobus continuanu à esse mandati à i paesi in bisognu in i ghjorni à vene in cooperazione cù IETT è TIKA.
Trà e regioni induve l'autobus serà donatu, ci sò lochi cum'è Costa d'Ivory, Nigeria è Novipazar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*