TÜDEMSAŞ hà guadagnatu l'accelerazione à l'industria Sivas (Galleria Foto)

TÜDEMSAŞ Accelerated Sivas Industry: Sivas Mayor Sami AYDIN ​​​​è a delegazione custituita da Vice Mayors anu fattu una visita à TÜDEMSAŞ. Sami AYDIN ​​​​hà dichjaratu chì u momentu chì TÜDEMSAŞ hà ottenutu in l'ultimi anni hè piacevule per Sivas è hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru Direttore Generale Yıldıray Bey, l'architettu di stu successu, in nome di Sivas". Sami Aydın hà continuatu e so parolle cusì: "Credu chì TÜDEMSAŞ darà una cuntribuzione significativa sia à Sivas sia à l'ecunumia di u paese cù e so attività di produzzione da avà. L'obiettivu di Sivas di esse un "centru di vagone di merci" è u scopu di Turchia di diventà a regione industriale più impurtante serà favurèvule à parechji investitori chì venenu in a nostra cità cù a custruzzione di a 2a zona industriale organizata.
A delegazione hà visitatu TÜDEMSAŞ, chì hè diventatu u valore crescente di u nostru paese cù l'investimenti chì hà fattu in l'ultimi anni, i so travaglii di mudernizazione è i documenti internaziunali chì hà ricevutu, è hà avutu l'uppurtunità di vede e tappe di pruduzzione di i carri di merci di nova generazione. in situ. Sami AYDIN ​​​​è i vice-sindari cù l'impiegati sohbet Hanu pranzu inseme.
Sindaco Sami AYDIN ​​​​è a so delegazione accumpagnata; Durante a so visita à u Dipartimentu di R&D è à l'uffiziu di cuncepimentu induve sò realizati studii di ricerca è sviluppu in TÜDEMSAŞ, hà ricevutu infurmazioni nantu à u disignu, a pianificazione di u prughjettu, a modellazione 3-D è i studii di analisi di i vagoni di merci è i bogies pruduciuti in a cumpagnia.
Hè stata implementata è diventata a fabbrica di riparazione più muderna
Sindaco Sami AYDIN ​​​​è a so delegazione accumpagnata; Visità a Fabbrica di Riparazione di Vagoni in TÜDEMSAŞ, esaminendu i vagoni di merci chì sò mantenuti è riparati quì è e zone di fabbrica mudernizate, è riunione cù l'impiegati. sohbet avutu l'uppurtunità di fà cusì.
U direttore generale Yıldıray KOÇARSLAN, chì hà infurmatu i visitatori nantu à a nova fabbrica di riparazione di vagoni stabilita per fà riparazioni è rivisioni in cunfurmità cù i Normi ​​ECM, hà dettu: "A nova fabbrica di riparazione di vagoni, chì hè stata completamente rinnuvata è purtata in u nostru paese cum'è un secondu vagone. fabbrica di riparazione in ordine per aumentà a capacità di riparazione di carri di a cumpagnia, hè stata visitata. A fabbrica, chì hà iniziatu e so operazioni nantu à una superficia tutale di 10 mila m2, di cui 12 mila m2 hè chjusu, hè un passu impurtante versu l'obiettivu di "Sivas diventà u centru di pruduzzione è riparazione di vagoni di merci" cù u so mudernu è novu. faccia. Hà parlatu cusì.
A PRODUZIONE hè FATTA À STANDARDS EUROPEI
A delegazione hà cuntinuatu à visità a Fabbrica di Produzione di Vagoni, chì hè a fabbrica più attrezzata di u settore in u nostru paese cù u so equipamentu tecnicu è l'infrastruttura di produzzione, è hà fattu esami detallati di a linea di saldatura di robot bogie, chì hè stata prima utilizata in u settore ferroviariu in u nostru paese. u nostru paese da 2011 è hè stata utilizata senza interruzzione da tandu. Hanu esaminatu assai attrazzi chì cumpletavanu a linea custituita da 5 unità cù 3 braccia è ricivutu infurmazioni nantu à a produzzione da u direttore di a fabbrica è l'impiegati.
AYDIN, chì hà esaminatu u prototipu di u Carru di Ore di u tipu Talns, chì pò esse apertu è chjusu, chì e teste cuntinueghjanu in a sala di prova di frenu di a Fabbrica di Produzione di Carru è chì serà pruduciutu in serie in i prossimi mesi à TÜDEMSAŞ, hà seguitu stu carru. cù u travagliu di pianificazione di u prughjettu di u Carru di Cisterna Riscaldata di u tipu Zacens, chì hè in u prugramma di produzzione di TÜDEMSAŞ. Hà ricevutu infurmazioni detallate nantu à a fabbrica da Feridun ÖZDEMİR, u direttore di a fabbrica. Questi vagoni, chì i prototipi sò attualmente pruduciuti è a prova cuntinueghja, seranu prudutte per a prima volta in u nostru paese secondu a TSI è cumpienu una grande lacuna in u settore.
L'IMPIEGO SERA AUMENTU, SİVAS SERÀ UN CENTRU DI PRODUZIONE DI VAGONI DI MERCI
U direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà dettu: "Avemu u scopu di fà di sta regione un centru di vagone di merci cù l'istruzzioni di u nostru Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, in particulare per piantà a migrazione in Sivas. Per quessa, u travagliu di riabilitazione seriu hè statu realizatu in a nostra cumpagnia. U nostru travagliu per creà una sub-industria hè statu finitu. U numeru di l'impiegati in TÜDEMSAŞ hà righjuntu circa 2700 persone, cumprese a nostra subindustria. U nostru scopu in 2017 hè chì stu numeru sia almenu 5 mila persone. Cum'è TÜDEMSAŞ, u nostru scopu principale hè di diventà u più grande centru di carri di merci prima in Turchia è dopu in u Mediu Oriente. "Avemu grandi scopi per duminà i mercati europei è di u Mediu Oriente producendu u minimu 50 mila vagoni di merci chì avemu bisognu annu", disse.
U sindaco di Sivas Sami Aydın hà dettu u seguente in a so valutazione di a visita. "TÜDEMSAŞ hè una di l'urganisazioni più impurtanti in Sivas. Sapemu chì TÜDEMSAŞ hà una struttura in costante diminuzione perchè ùn hà micca sviluppatu a so subindustria per parechji anni. Vecu cum'è un sviluppu assai piacevule chì, per via di e pulitiche di u guvernu è i vostri sforzi dedicati, TÜDEMSAŞ hà aumentatu u numeru di travagliadori, cumprese a so subindustria, da 1400 travagliadori in u passatu à 2700 oghje. Ùn saria micca ghjustu limità a crescita quì solu à cuntribuzione à l'impieghi. Credu chì TÜDEMSAŞ darà una cuntribuzione significativa sia à Sivas sia à l'economia di u paese cù e so attività di produzzione da avà. L'ughjettu di Sivas di esse un "centru di vagone di merci" è a zona industriale più impurtante di Turchia serà favurèvule à parechji investitori chì venenu in a nostra cità cù a custruzzione di a 2ª zona industriale organizata.
Sapemu chì ci sò assai imprenditori chì volenu invistisce in a 2a Zona Industriale Organizzata in a produzzione di Carru di Carga, è chì e cumpagnie publiche è private sò avà prudutte inseme in a cunghjuntura di u mondu cambiante. 2. Zona Industriale urganizata Sarà un travagliu chì piglierà a nostra cità Sivas, chì hè in una pusizioni assai impurtante in quantu à l'impieghi è l'ecunumia. U momentu ottenutu da TÜDEMSAŞ quì hè assai impurtante in questu rispettu. Cum'è u sindaco di Sivas, sentimu chì avemu fattu ogni passu impurtante fattu in Sivas noi stessi. Vogliu ringrazià tutti i nostri impiegati, in particulare u nostru Direttore Generale, chì hà purtatu TÜDEMSAŞ à sta pusizione ". disse.
I GIOVANI DEMİRSPOR anu prumessu à u PRESIDENTE DI ESSERE UN CAMPIONATO
U sindaco di Sivas Sami Aydın è u so entourage anu visitatu l'atleti di u Sivas Demirspor Club chì operanu in Teakwando è i rami di lotta.
U presidente Aydın hà dettu chì u Sivas Demirspor Club hè quasi una scola è sustene parechji club in Sivas cù e so attività infrastrutturali. U sindaco di Sivas, Sami Aydın, hà ricivutu prumesse di campionatu è medaglia da l'atleti di u Wrestling Club. Pigliò una foto di souvenir cù l'atleti per commemorate u ghjornu.
U SINDACO AYDIN ​​VISITÀ SAMI GÜNEY, U PADRE DI U NOSTRE POLIZIA MARTIRE ÖMER GÜNEY, E SPOSA E SUE CONDOLENCES
In u scopu di a so visita, u sindaco di Sivas Sami Aydın è TÜDEMSAŞ anu visitatu Sami Güney, u babbu di l'ufficiale di pulizie speciale di 24 anni Ömer Güney, chì hè statu martirizatu per via di u focu apertu da i terroristi PKK in u distrittu di Cizre di Şırnak, à a fabbrica di Riparazioni di Carru induve hà travagliatu.
U presidente Aydın hà manifestatu e so condolenze à u Babbu Sami Güney è hà dettu: "U nostru figliolu Ömer Güney hà luttatu senza esitazione contr'à l'urganisazione perfida per stu paese, per noi di campà in prosperità è pace, è hà righjuntu u più altu gradu in vista di Allah, u gradu. di martiriu. Avemu sparte u vostru dolore. "Che u nostru martire riposi in pace". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*