Operazione Tüvasaş 8 detenzioni

Operazione Tüvasaşa 8 detenzioni: Turchia Vagon Sanayi A.Ş., chì hè statu arrestatu in Sakarya in u scopu di l'inchiesta lanciata nantu à l'allegazione chì anu dannatu u statu in l'esportazione di carri in Bulgaria. L'ex direttore generale İbrahim Ertiryaki è u capu di u dipartimentu di marketing Saim Arslanlar sò stati arrestati.
L'anzianu Diputatu General Manager Ömer B, chì hè statu arrestatu in u scopu di l'inchiesta, è Hüseyin D., ex presidente di u Cunsigliu di Inspection, sò stati liberati dopu à u cuntrollu ghjudiziariu.
In u scopu di l'inchiesta iniziata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Sakarya, e squadre di a Direzzione Provinciale di Sicurezza Anti-Contrabandu è Ramu di Criminalità Organizzata, l'ex Direttore Generale di TÜVASAŞ, İbrahim Ertiryaki, chì hè statu arrestatu in u scopu di l'investigazione in corso. nantu à l'allegazione chì "u statu hè statu dannatu da l'abusu di u duvere" in a vendita di vagoni da TÜVASAŞ à Bulgaria. U Diputatu General Manager Ömer B, l'ex Capu di u Cunsigliu di Inspeczione Hüseyin D. è u Capu di u Dipartimentu di Marketing Saim Arslanlar sò stati riferiti à u tribunale. İbrahim Ertiryaki è Saim D., chì sò stati riferiti à a tribunale da u procuratore publicu cù una dumanda d'arrestu, sò stati arrestati da u tribunale da quale sò stati purtati fora. L'anzianu Diputatu General Manager Ömer B è l'anzianu Presidente di u Cunsigliu di Inspeczione Hüseyin D. sò stati liberati cù u cuntrollu ghjudiziariu. Un mandatu d'arrestu hè statu ancu emessu per FC è Ö.M., chì i nomi eranu implicati in l'incidentu.
A dichjarazione scritta fatta da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Sakarya hè a seguente:
"Dopu hè statu determinatu da l'ispettore è i rapporti di l'esperti chì circa 2010 milioni 13 mila TL di perdita publica hè accaduta per via di l'offerta è u cuntrattu fattu in l'affari di esportazione di vagoni di Turchia Wagon Sanayi Anonim Şirketi, una filiale di TCDD, in 500, u nostru L'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Capu hà dichjaratu chì Un'inchiesta hè stata realizata contr'à 11 suspettati chì sò stati trovati chì anu realizatu l'operazioni, è u 12 di marzu, i squadre di a Direzzione di u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale di Sakarya Anti-Smuggling è Criminalità Organizzata anu arrestatu i suspettati İ. E., Ö.SB, SA, HD, MZÇ., İ.Ş., Ö.Ş., RE è BB sò stati presi in custodia, u suspettatu FC, chì ùn si pudia truvà à u so indirizzu malgradu tutte e investigazioni, è u suspettatu Ö.M., chì era determinatu à esse à l'esteru. Per d 'altra banda, nantu à a nostra dumanda, un mandatu d'arrestu hè statu emessu da u Giudice Criminale di Pace in Serviziu. 10 suspettati MZÇ., İ.Ş., Ö.Ş., RE è BB sò stati liberati nantu à e nostre istruzioni dopu a so dichjarazione à a stazione di polizia E., Ö.SB, SA è HD sò stati riferiti à a Giudizia Penale di Pace in Duty, cù una dumanda per u so arrestu per l'accusazioni di "Fraude qualificata, Rigging the Tender, Rigging the Performance of the Deed". .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*