A Zona Industriale Organizzata Demirağ da esse stabilita in Sivas

A Zona Industriale Organizzata Demirağ serà stabilita in Sivas: u Governatore di Sivas Bilen Barut hà annunziatu chì a "Zona Industriale Organizzata Demirağ" serà stabilita in a cità.
In a so dichjarazione, Barut hà dichjaratu chì l'investimenti ferroviari, chì eranu a locomotiva di Sivas è l'ecunumia di u paese in l'anni 1950, anu persu assai sangue finu à l'anni 2000.
Dichjarà chì hè statu decisu di stabilisce una 850a Zona Industriale Organizzata nantu à una superficie di 2 ettari in u locu di a Fabbrica di Ferru è Acciaio per restaurà Sivas, chì diventò a "Città Ferroviaria" cù l'investimenti chì hà ricevutu in i primi anni di a Republica, à i so vechji tempi, Barut hà dettu chì in questu cuntestu, ci sò 5 edifici di tesoru in i cunfini di a Sivas Iron and Steel Factory. Ellu hà dichjaratu chì l'attu di titulu di l'immubiliare di milioni 203 mila 141 metri quatratu. hè stata ripresa u 2 d'aprile di u 22, invece di l'entità giuridica di a 2015a Zona Industriale Organizzata Centrale.
Dichjarà chì a rùbbrica restante deve esse inclusa in u prugramma di depositu 2016 per esse espropriata è a custruzzione di l'infrastruttura realizata, è chì sta pruposta hè stata trasmessa à u Ministeru di a Scienza, l'Industria è l'Informatica, Barut hà annunziatu chì, se appruvatu, a determinazione di a terra principia. in 2016.
U guvernatore Barut hà dettu:
"Finu à avà, 22 cumpagnie anu dumandatu l'attribuzione di terra di 1 milione 500 mila metri quadrati in Demirağ OIZ. U fattu chì ci hè una cunnessione ferroviaria in a regione è chì u paese logisticu serà stabilitu in questa zona attrae l'attenzione di l'investituri chì volenu fabricà vagoni. Questa zona, chì serà attribuita à e merchenzie turche è parechji altri investitori, aumenterà l'investimenti ferroviari in Sivas, è a produzzione è l'impieghi aumenteranu cù u clustering accumpagnatu. Chì a Zona Industriale Organizzata Demirağ porti bona furtuna è bona furtuna à a nostra cità.

1 Comment

  1. In fatti, in memoria di stu grande omu, una zona industriale organizata di l'aviazione civile deve esse stabilita in Divriği, induve hè natu è cresciutu in l'industria di l'aviazione, induve hà investitu a so vita è tuttu u so capitale.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*