U terzu ponte hà ancu attiratu l'attenzione di i stranieri

U 3u Ponte hà ancu attiratu l'attenzione di i stranieri: U presidente di KPMG Romania Serban Toader hà dettu chì un 3u Ponte hè necessariu sopra u Danubiu.

U presidente rumeno di a Cumpagnia Internaziunale di Audit è Cunsulenza KPMG, Serban Toader, riferenu à l'esperienze di Turchia, hà dettu: "U fiume Danubiu hà ancu pochi ponti è hè necessariu un ponte cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge". disse.

Toader hè ghjuntu à Istanbul à l'invitu di KPMG Turkey Romania Desk per discutiri l'agenda di l'affari in Turchia è in Romania è l'opportunità cummerciali cumuni in i dui paesi.

Toader hà parlatu di l'opportunità in Romania.

"Hè ancu benefiziu à a Turchia"

Riferendu à a necessità di un ponte sopra u Danubiu in Romania, Toader hà dichjaratu chì a più grande parte di u Danubiu hè in Romania è chì a fruntiera Rumania-Bulgaria custituisce u 45 per centu di u fiume.

Rimarchendu chì u fiumu Danubiu sbocca ancu in u Mari Neru, Toader hà enfatizatu chì sia a Romania sia a Turchia anu accessu à u Mari Neru è hà dettu: "U travagliu di a Romania in u campu di u trasportu d'acqua hè assai impurtante. Ogni cuuperazione pussibule, in particulare in u campu di u trasportu, hè un sviluppu chì ùn serà micca solu benefiziu a Rumania, ma ancu parechji paesi, cumpresa Turchia ". disse.

U ponte hà pigliatu l'attenzione

Toader hà dettu: "U fiume Danubiu hà ancu pochi ponti è un ponte cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge hè necessariu. Cunsiderendu l'esperienza di Turchia quì, ci interessa ancu e pussibuli cuntributi di l'investituri in Turchia in un tali ponte chì pò esse custruitu sopra u Danubiu ".

Notendu chì, mentre evaluate questu, ùn deve esse scurdatu chì ci sò assai camioni è veiculi chì vanu da Turchia à Romania in termini di trasportu, Toader spiegò chì l'imprendituri turchi sò digià operatu per i travaglii infrastrutturali significativi vicinu à u Danubiu.

Toader hà sustinutu chì qualsiasi prughjettu nantu à u Danubiu benefiziu indirettu à tutta l'Unione Europea (UE).

Dichjarà chì più ponti per esse custruitu nantu à u fiumu significa chì u trasportu serà più efficace quì, Toader hà enfatizatu chì l'aumentu di u numeru di ponti à questu puntu cuntribuisce micca solu à l'industria di u cummerciu è di u trasportu, ma ancu à l'industria turistica.

L'imprese turchi è rumeni ponu cooperà

Nutendu chì a Romania hè un paese cù un grande putenziale in parechji campi, Toader hà dettu chì una di e più impurtanti industrii in u paese hè a tecnulugia di l'infurmazione.
Toader hà dichjaratu chì diversi vantaghji fiscali è incentivi sò offerti à quelli chì furnisce servizii di sviluppu in tecnulugia di l'informazioni in Romania.

Enfatizendu chì ci ponu esse pussibuli opportunità di cooperazione trà e cumpagnie turche è rumene in u campu di u sviluppu di l'infrastruttura, Toader hà dettu chì u Guvernu rumanu hà assai prughjetti di sviluppu di l'infrastruttura.

Dichjarà chì ci sò opportunità impurtanti in diversi settori in Romania, Toader hà dettu: "Unu di i punti più impurtanti hè chì a Romania hè un membru di l'Unione Europea (UE). Questu dà à l'investituri turchi u vantaghju di sparghje facilmente i so investimenti da Romania à l'Unione Europea è di sviluppà e so rete di distribuzione. Sicondu i dati chì avemu ottenutu da u Ministeru di l'Affari Esteri rumanu, 14 mila cumpagnie turche operanu in Romania. Da u puntu di vista rumanu, Turchia hè unu di i paesi più impurtanti cù quale a Romania conduce e so rilazioni cù i paesi non-UE, è hè u 5u paese più grande in quantu à volumi in termini di relazioni cummerciale. Per a Turchia, a Romania hè unu di i partenarii cummerciale più impurtanti di Turchia in l'Europa Meridionale.

-" Mentre a Romania era isolata, Turchia era unu di i nostri partenarii cummerciale più impurtanti. I rumeni ùn si scurdanu mai di questu "

Spieghendu chì, cum'è KPMG, anu un travagliu seriu cù parechje cumpagnie turche chì operanu in Romania, Toader hà dichjaratu chì anu ancu boni relazioni cù parechji investituri turchi in Romania.

Toader hà dettu chì l'imprese turche sò particularmente interessate in i servizii di audit forniti da KPMG. Tuttavia, Toader hà dichjaratu chì i diversi servizii chì offrenu sò stati recentemente à u primu passu, è hà dichjaratu chì unu di elli hè servizii di cunsulenza fiscale.

Spieghendu chì e cumpagnie turche sò ancu vultate in altre zone in Romania, Toader hà dettu:

"L'investituri turchi sò interessati à u prughjettu di l'aeroportu di Brasov. Hanu ancu interessi in l'industria di cimentu, chimica è di rame. In u ghjennaghju di u 2016, una associazione d'imprendituri turchi hà visitatu a cità di Mangalia, una cità nantu à a costa di u Mari Neru in Romania, è si sò stati discussioni cù u guvernu lucale nantu à i prughjetti. Diversi investimenti chì l'investituri turchi ponu fà in questa regione, in particulare in u campu. di u turismu, sò stati mintuati. Da un puntu di vista ecunomicu, ci hè una longa relazione trà Romania è Turchia. Dopu à a fine di u regime cumunistu, a maiò parte di i primi investitori chì sò ghjunti in Romania dopu à u 1990 eranu investituri turchi. Mentre a Romania era isolata sia economicamente sia puliticamente à i primi anni '90, Turchia era unu di i nostri partenarii cummerciale più impurtanti. I rumeni ùn si scurdanu mai di questu è l'apprezzanu definitivamente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*