A ferrovia di 33.4 km hè in usu in Mongolia

33.4 km di ferrovia hè stata messa in usu: MONGOLIA - 33.4 km di ferrovia, chì hè stata custruita cù l'accordu di cuncessione, hè stata messa in usu. 33.4 km di travagliu ferroviariu in a direzzione di "Tumurtei mine-Khandgait", chì hè un esempiu di a strutturazione. U travagliu realizatu in a pruvincia di Selenge, è questu travagliu hè statu custruitu cù un accordu di cuncessione è hè statu finitu u 3 d'aprile.

Stu travagliu ferroviariu hè statu finitu à un costu di circa 100 milioni di dollari americani. Per d 'altra banda, circa 800 milioni di dollari hè necessariu per u stabilimentu di u "cumplessu di minieri è metallurgia".

A decisione di realizà un cuntrattu di cuncessione in un partenariatu publicu-privatu per i travaglii di custruzzione di a ferrovia hè stata presa da u Cunsigliu di i Ministri in u 2014, è i Mongoli stessi anu finitu cù successu sta ferrovia in un periodu di più di 1 annu, è l'infrastruttura necessaria. U travagliu per u trasportu di i minerali sotterranei à l'impianto di fusione d'acciaio hè statu finitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*