Binali Yıldırım hà annunziatu chì 4 grandi prughjetti seranu messi in serviziu quist'annu

Binali Yıldırım hà annunziatu chì 4 grandi prughjetti seranu messi in serviziu quist'annu: u Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à 2016 grandi prughjetti chì saranu aperti in 4.

I prughjetti maiò chì portanu e rotte di trasportu in Turchia oltre i standard mundiali seranu messi in serviziu in 2016.

Eurasia Tube Crossing, Yavuz Sultan Selim Bridge, Izmit Gulf Crossing è Baku-Tbilisi-Kars Railway Lines (BTK), chì sò trà sti prughjetti giganti seguiti da u mondu, seranu messi in serviziu à a fine di questu annu.

U MINISTRU "PROGETTU" YILDIRIM DETTA I DETAILS

Binali Yıldırım, u ministru di u "prughjettu" di u guvernu, hà annunziatu i dettagli curiosi nantu à i prughjetti giganti chì tutti aspettanu.

Spieghendu chì e 4 opere maiò chì saranu messe in serviziu quist'annu portanu u trasportu di Turchia oltre i standard mundiali, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım Yıldırım hà dettu ciò chì segue in quantu à i mega prughjetti:

A TURCHIA GUDArà PRESTIGE IN U MONDU

"L'Eurasia Tube Crossing è u İzmit Bay Crossing Bridge daranu una cuntribuzione significativa à u trasportu di u paese. U ponte Yavuz Sultan Selim è a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK) feranu cuntributi significativi à u trasportu domesticu è di transitu.

Yavuz Sultan Selim Bridge serà un corridore impurtante di u trasportu di transitu stradale. BTK, invece, serà un corridore strategicu di u trasportu ferroviariu à u livellu internaziunale. Ci hè ancu una linea ferroviaria nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim. Quandu e cunnessione ferroviaria sò furnite, u trasportu di transitu stradale è ferroviariu serà furnitu.

U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì sti prughjetti giganti ùn solu cuntribuiscenu economicamente à u paese in a so custruzzione, ma feranu ancu una grande cuntribuzione ecunomica è suciale quandu sò messi in serviziu.

Ricordendu chì passi impurtanti sò stati fatti in u trasportu è a cumunicazione in l'ultimi 13 anni, Yıldırım hà dichjaratu chì 253,3 miliardi di lire sò stati investiti è chì questi investimenti facilitanu a vita di i citadini, furnisce cunfortu è cuntribuiscenu significativamente à u risparmiu di carburante, tempu è soldi.
U PONTE YAVUZ SULTAN SELİM OSPITA U "BEST"

Spieghendu ch'elli cercanu micca di dannà a natura è a texture storica, Yıldırım hà dettu chì più perditi di tempu è finanziarii sò sperimentati per prutege a natura è a struttura storica, ma sti perditi ùn sò micca significativi. 2015 km strada serà messu in serviziu inseme cù Yavuz Sultan Selim Bridge

Spieghendu chì u ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè previstu per esse messu in serviziu in Aostu, hè ancu impurtante per a storia di l'ingegneria mundiale cù e so parechje caratteristiche, Yıldırım hà annunziatu chì un totale di 95 km di strade seranu messu in serviziu cù u ponte, 2015 km di autostrada è strade di cunnessione è rami di junction.

Attenti à u fattu chì Yavuz Sultan Selim Bridge, chì include assai grandi, hè in un locu distintu in a literatura di l'ingegneria mundiale cù l'scelta di u so sistema di trasportu, Yıldırım hà dettu chì ci sò 4 corsi d'autostrada in ognuna di e direzzione in uscita è in entrata. è 2 corsie ferroviarie situate trà e direzzione di andata e ritorno di e corsie di l'autostrada, hà un totale di 10 corsie. A larghezza di u ponte righjunghji 59 metri è hè u ponte di sospensione più largu in u mondu.

In novu, cù e so turri chì superanu i 322 metri, hè un ponte sospesu cù a torre più alta di u mondu. A lunghezza tutale di u Ponte Yavuz Sultan Selim hè di 1.408 metri, cù una portata principale di 2.164 metri è aperture laterali. Cù questu aspettu, u ponte di sospensione più longu di u mondu cù un sistema di ferrovia serà u Yavuz Sultan Selim Bridge. U costu d'investimentu hè di 2,5 miliardi di dollari ", disse.

  1. Rimarchendu chì 6 mila persone travaglianu in u prughjettu di u ponte è di e strade di cunnessione è 650 d'elli sò ingegneri, Yıldırım hà nutatu chì a cuntribuzione ecunomica annuale di a custruzzione di u ponte à a regione hè di 1,750 miliardi di lire.
    IZMIT GULF CROSSING BRIDGE CONNESSIONI COMPLETE FINE

Dichjarà chì Izmit Bay Crossing Bridge, chì include assai larghezze, hè u 4u ponte più grande in u mondu, Yıldırım hà dettu chì hè un ponte cù una altezza di torre di 252 m, una larghezza di ponte di 35,93 m, una larghezza media di 1.550 m. una lunghezza tutale di 2.682 m.

U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì Izmit Bay Crossing Bridge hè un prughjettu esemplariu assai impurtante in quantu à risparmià tempu è carburante. Dichjarà chì a strada chì dura 4 ore intornu à u Golfu serà ridutta à 4 minuti cù a traversata di u Golfu Izmit, Yıldırım hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"A custruzzione di u ponte hè ghjunta à a tappa finale. Serà messu in serviziu versu a fini di maghju. L'autostrada Istanbul-Izmir serà di 433 chilometri in totale, cumpresu u ponte. U so costu hè di 6,3 miliardi di dollari. Nantu à l'autostrada, chì hè a continuazione di u ponte, apremu 97 chilometri à u trafficu à a fine di l'annu. Cù a messa in opera di u ponte, l'autostrada di 40 km trà Altınova è Gemlik serà ancu messa in serviziu.

Inoltre, a strada di cunnessione di 6,5 km trà (İzmir-Turgutlu) Dy.Ayr.-Kemalpaşa hè stata cumpletata è aperta à u trafficu.

Dichjarà chì un totale di 700 persone, 7918 di i quali sò ingegneri, sò in realtà travagliendu in u prugettu, Yıldırım hà nutatu chì u numeru tutale di l'impiegati, cumpresi i sub-settori, hè di 35 mila persone.

U Ministru Yıldırım hà enfatizatu chì i salarii di l'impiegati, e spese di l'equipaggiu è e spese di fabricazione, vale à dì, a cuntribuzione ecunomica chì furnisce à u so ambiente, hè di 4,5 miliardi di lire annu, è chì 1.634 macchine di custruzzione travaglianu in u prugettu.

Dichjarà chì i so effetti ecunomichi cresceranu ancu quandu a so custruzzione hè finita è messa in serviziu, Yıldırım hà nutatu chì, secondu l'analisi di l'impattu ecunomicu, u prugettu hè previstu di attivà una attività di 27 miliardi di lire.

U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì hè stimatu chì sta attività ecunomica creerà un valore aghjuntu di 11.3 miliardi di TL è furnisce impieghi per 14 mila persone. Nutendu chì l'apertura di l'autostrada risulterà in un aumentu di a produtividade in a regione, Yıldırım hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

Hè previstu chì l'autostrada cuntribuisce à a crescita di l'ecunumia regiunale, cuminciendu da 2017 per centu in 4 è finu à 2030 per centu in 7. 2017 miliardi TL di sta cuntribuzione in 14; Trà 2017 è 2030, hè calculatu per ghjunghje à una media annuale di 4 miliardi TL. Hè stimatu chì a crescita risultatu da questi aumenti furnisce un impiegu à circa 14 mila persone.

A seconda collana sottu u mare Eurasia Dichjarà chì l'Eurasia Tube Crossing, custruitu 106 metri sottu u mare, hè u primu prughjettu in u mondu à esse custruitu in u mare più prufondu, Yıldırım hà dichjaratu chì a durata di u prugettu hè 14,6 km, è 3,4 km. km di ellu passa per u mare.
Prughjettu EURASIA TUBE PASS

Enfatizendu chì u Prughjettu Eurasia Tube Crossing hè u prughjettu gemellu di Marmaray, Yıldırım hà dettu chì u costu tutale d'investimentu di u prugettu hè di 1,250 2016 miliardi di dollari è hè destinatu à esse messu in serviziu à a fine di u XNUMX.

Rimarchendu chì cù a messa in funzione di Marmaray, u trafficu nantu à i ponti hè diminuitu di 9 milioni in un annu, Yıldırım hà dettu: "Cù u prughjettu Eurasia Tube Crossing messu in serviziu, ci sarà un sollievu assai più seriu in u trafficu nantu à i ponti di u Bosforu. . Riducerà u tempu di viaghju da 100 minuti à 15 minuti. Questu risparmià 52 milioni d'ore di tempu è 160 milioni di litri di carburante annu. Hè un prughjettu estremamente ecologicu cù una riduzione di 82 mila tunnellate in a quantità di emissioni ", disse.

U Ministru Yıldırım hà spiegatu chì un totale di 1800 persone eranu impiegate in stu prughjettu, 150 d'elli eranu ingegneri, è cuntribuisci 560 milioni di TL annu à l'ambiente mentre a so custruzzione cuntinuava. Cunnettemu l'Asia à l'Europa cù Iron Nets
BAKU-TIFLIS KARS PROGETTU STORICA DI RUTA DI SETA DI FERRO

Ricordendu chì u prugettu BTK Historical Iron Silk Road hè ghjuntu à a tappa finale, Yıldırım hà enfatizatu chì inseme à Marmaray, u prughjettu BTK unisce dui cuntinenti cù una ferrovia.

U Ministru Yıldırım hà dettu chì a fine di l'annu hà da fà un trenu nantu à questu è chì hè u terzu prughjettu maiò di tutti i trè paesi dopu à i prughjetti Baku-Tbilisi-Ceyhan è Baku-Tbilisi-Erzurum.

Hà ricurdatu chì cù u BTK, un voluminu assai grande di carichi serà trasportatu da l'Asia à l'Europa è da l'Europa à l'Asia, è una parte significativa di sti carichi fermanu in Turchia. U Ministru Yıldırım hà sottolineatu chì a Turchia generarà miliardi di dollari in ingressu di trasportu à longu andà.

Spieghendu chì a linea purterà 1 milione di passageri è 6,5 milioni di tunnellate di carichi inseme cù a messa in funzione, Yıldırım hà dettu: "Si stima chì in 2034, ci saranu 3 milioni di passageri è 17 milioni di capacità di trasportu di carichi nantu à a linea detta. Un totale di 8 mila 237 persone sò stati impiegati in u prugettu finu à avà.

250 di l'impiegati sò ingegneri ... A data, anu fattu una cuntribuzione ecunomica di circa 988 milioni di lire ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*