Canale Istanbul Chjama da u Ministru Yıldırım à i Cittadini

Canal Istanbul Chjama da u Ministru Yıldırım à i Cittadini: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, hà dichjaratu chì i preparativi per Kanal Istanbul sò largamente finiti è chì una di e cinque rotte diverse serà determinata. U Ministru Yıldırım hà dettu: "Ci sò parechje rotte. Sarà sicuramente unu di elli. Ma cunsigliu à i citadini di ùn ghjucà micca ", disse.

Dopu à a cerimonia di apertura di u serviziu di a rete di treni Irmak-Karabük-Zonguldak, u Ministru Binali Yıldırım, partendu per Zonguldak in un trenu d'alta velocità, risponde à e dumande di i ghjurnalisti nantu à u trenu. Dichjarà chì i preparativi per Kanal Istanbul sò stati finiti in larga misura, u Ministru Yıldırım hà dettu à i citadini di a regione: "Ci sò parechje rotte. Sarà sicuramente unu di elli. Ma ricumandemu chì i citadini ùn ghjocanu micca ", hà cunsigliatu.

U Ministru Yıldırım, chì hà ancu fattu dichjarazioni in quantu à l'espropriazione di u prugettu Kanal Istanbul, chì hè statu introduttu cum'è u "Crazy Project" da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hà dettu: "U Canal Istanbul hè un prughjettu assai impurtante chì u nostru presidente stessu hà annunziatu in 2011 è chì Tandu fù chjamatu u "Crazy Project". Finu à avà, assai travagliu hè statu fattu nantu à u prugettu. I preparazione sò largamente finiti. Dopu à quessa, hè lasciatu à compie u travagliu necessariu per l'applicazione. Ci era bisognu di legislazione. U nostru ministeru ùn hà micca bisognu di alcuna autorità legale supplementaria per custruisce Kanal Istanbul. Tuttavia, avemu fattu cambiamenti in a lege di zoning per ùn pagà soldi per l'espropriazione da a quota di partenariatu di regulazione per i regulamenti di zoning. Avemu ancu fattu cambiamenti à a lege di pasture. Hè un regulamentu chì permette l'azzioni attribuite à u publicu micca solu à e strade è e scole, ma ancu à quelli chì passanu a via d'acqua, cum'è partenarii publichi in a via d'acqua. L'altru hè pasture. Canale pò esse usatu direttamente in i zoni chì sò in a natura di pasture in Istanbul senza una tarifa di espropriazione separata. I preparazione sò largamente finiti. Custruemu u mudellu. Tali calculi sò fatti per fà u prughjettu ecunomicu è fattibile, tenendu in contu i zoni di attrazione cum'è mudellu. L'itinerariu serà di sicuru annunziatu à u principiu. Tutti amparanu. Ci sò parechje rotte. Sarà sicuramente unu di elli. Ma cunsigliu à a ghjente di ùn ghjucà micca. Ùn hè micca necessariamente una cosa separata. Serà una di queste rotte. A nostra idea hè di fà in tutta l'autostrade. Hanu più sperienza. Quandu custruite u canali, ci sò 7 ponti. A custruzzione di u canali hè un travagliu in sè stessu. Ci hè a strada TEM, ci hè a strada D100. Chì sarà accadutu à sti strade? Certu, quandu u canali hè apertu, u trasportu ùn deve esse interrottu. Hè una parte separata di u travagliu. Ùn ci hè nisuna situazione chì cuntradissi a Cunvenzione di u Strettu o causassi un prublema quì. Montreux hè diversu. I stretti sò quì. Nimu ùn vi porta in ogni locu. Sarà certamente di custruisce-operare-trasferimentu. Havi ancu parechji mudelli. Calchì volta tene u tempu constantu è razza altri elementi. Avà un prughjettu preliminari. U prughjettu di l'applicazione principale serà preparatu da l'impresa di u cuntrattu. A farà in una settimana ".

"U PROCESSU DI TRASFORMAZIONE À A LOGISTICA IN TURCHIA HA INIZIAT"
Indittendu chì u prucessu di trasfurmazioni da u trasportu à a logistica hà iniziatu in Turchia, u Ministru Yıldırım hà dettu: "Semu ghjunti à un puntu oltre u trasportu di merchenzie da un puntu normale à un altru o cum'è merchenzie. Chjamemu questu logistica. U prucessu di trasfurmazioni da u trasportu à a logistica hà iniziatu in Turchia. In fatti, dapoi u 2004, avemu cuminciatu à pronunsià u cuncettu di logistica più in Turchia. I centri logistichi sò stati pianificati è custruiti in u settore privatu è in u settore publicu, in particulare in e ferrovie. Avemu decisu di custruisce centri logistichi in i centri principali induve ci sò più di 20 ferrovie. 7 di elli sò finiti è messi in serviziu. Certi di elli sò sempre in custruzzione. Certi di elli sò sempre in u prucessu di pianificazione. À u listessu tempu, i centri logistichi di a terra sò un centru logisticu in Kazan, in particulare in i zoni liberi, HalkalıHè previstu in Isparta Tower. apertu in Samsun. Hè stata aperta in Denizli. Hè stata aperta in Kemalpaşa. L'infrastruttura di un centru logisticu assai grande in Izmir Kemalpasa hè finita, a so superstruttura serà custruita. Quandu dicemu a logistica, avemu bisognu di capiscenu questu. Ùn hè micca solu u locu induve ogni pruduttu hè caricatu è scaricatu, ma ancu u so almacenamentu, l'etichettatura, u sdoganamentu, alcune pre-produzioni, è in un certu sensu, pudete ancu fà l'assemblea in u centru logisticu ".

"A TURCHIA hè assai bona per a so posizione"
Dichjarà chì a Turchia hè in un locu induve i muvimenti umani in tuttu u mondu si scontranu, u Ministru Binali Yıldırım hà dettu: "A Turchia hè ancu assai bona in quantu à questu locu. Turchia, chì hè stata nantu à a Strada di a Seta in tutta a so storia, hè u locu induve i muvimenti umani si scontranu in logistica, trà u livante è u punente, in a direzzione di u nordu è u sudu di u trasportu. Hè per quessa chì Turchia face passi fermi per diventà una basa logistica. Turchia piglia u so postu trà 30 paesi di u mondu. Ma micca abbastanza. Turchia hè un paese adattatu per tutti i tipi di trasportu. Pudete ghjunghje in 53 paesi cù un mudellu di volu di trè ore. U mare hè l'Anatolia, una penisula, u Mari Neru, u Mediterraniu, u Marmara è u strettu, cusì avete a pussibilità di andà in tutte e parte di u mondu in u trasportu marittimu. Hè l'unicu modu chì u Mari Neru si apre à u Mediterraniu, l'oceanu, l'Atlanticu è u Far East. U sistema di ferrovia chì deve esse custruitu nantu à a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku, è Marmaray è Yavuz Sultan Selim per ferrovia portanu a Turchia à un puntu indispensabile in termini di ferrovie.

"A TURCHIA hè diventata un centru di l'aviazione"
Ricordendu chì u più grande aeroportu di u mondu hè statu custruitu in Istanbul, u Ministru Yıldırım hà sottolineatu chì a Turchia hè diventata un centru in l'aviazione. U Ministru Yıldırım hà dettu: "L'aviazione hè diventata un centru in Turchia. Avemu custruitu u più grande aeroportu di u mondu in Istanbul. L'aeroportu di Istanbul hè statu classificatu 2003 in Europa in u 14. Era terzu cù 61.5 milioni di passageri l'annu passatu. Probabilmente serà u terzu novu annu dopu. Avemu Londra davanti à noi, avemu Parigi. Ci hè a terza Istanbul. Dunque, lasciami dì una cosa più in l'aviazione, avemu avutu 2 milioni di passageri di transitu. In u 2003, avemu attualmente 24 milioni di passageri di transitu. Questu mostra chì Turchia hè diventata u centru di l'aviazione. In i voli domestici, avemu custruitu 26 aeroporti più nantu à 29 aeroporti. Dunque, a linea aerea hè diventata u modu di u populu. Parechje pruvince chì ùn anu micca trasportu aereu sò avà benefiziu da queste opportunità. Hè diventatu pussibule di volà in tutta a Turchia da quasi ogni locu ", disse.

"A TURCHIA ùn hà micca oliu, ma hà un locu strategicu"
Attraversu l'attenzione à a pusizione strategica di a Turchia, u Ministru Yıldırım hà cunclusu e so parolle cusì:
"A Turchia ùn hà micca oliu, nè gasu naturale, ma hà un locu strategicu induve u petroliu è u gasu naturale sò trasportati da l'est à l'ouest. Parechje linee di trasmissione d'energia è linee d'accessu di fibra, cum'è u gasu naturale Tanap, GAP, Shah Deniz Project, Kars-Tbilisi-Ceyhan prughjettu ferroviariu, tutti passanu à traversu Turchia è si disperse da quì à tutte e direzzione. Quessi sò i vantaghji comparativi di u nostru paese. Inoltre, avemu una pupulazione ghjovana è dinamica. U nostru putere di u cervellu hè unu di i nostri valori più impurtanti per u nostru avvene cum'è Turchia ".

Direttore Generale di TCDD à u Ministru Yıldırım İsa Apaydın, Capu di l'Uffiziu Strategicu Parlamentariu Dr. HASAN Özgür Özen, u guvernatore di Zonguldak Ali Kaban, i deputati di u Partitu Ak Zonguldak Hüseyin Özbakır è Özcan Ulupınar, è u capu di a polizia provinciale Osman Ak è i membri di u protocolu l'anu accumpagnatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*