Canali d'Istanbul è e vie d'acqua in u mondu

Canal Istanbul è e vie navigabili in u mondu: In tutta a storia, l'esseri umani anu benefiziu da a via marittima in u trasportu di merci è di passageri. U trasportu marittimu hà passatu per diverse tappe in u prucessu da i rafts primitivi à i navi tecnulugichi muderni d'oghje. I scuperti giugrafici, chì sò unu di i punti di svolta in quantu à u cummerciu mundiale è à a storia, a rivoluzione industriale è dopu l'invenzione di i battelli a vapore sò tappe miliari in quantu à l'impurtanza di u trasportu marittimu.

E cumunità chì anu sappiutu duminà a via marittima in tutta a storia di u mondu anu sviluppatu è anu aumentatu u so livellu di benessiri. U nostru paese hè trà sti cumunità per via di u fattu chì hè circundatu di mari da trè lati è per via di a so pusizioni geopulitica.

U voluminu di u cummerciu marittimu mundiale, chì era di 1950 milioni di tunnellate in u 500, hà aumentatu 2013 volte è hà righjuntu 18 miliardi di tunnellate in 9. Sicondu i dati di Statistiche di Shipping and Market Review (ISL), 75 per centu di u cummerciu mundiale hè trasportatu per mare, 16 per centu per ferrovia è strada, 9 per centu per pipeline è 0,3 per centu per aria.

Maritime hà un postu impurtante in u cummerciu mundiale, a pulitica, brevemente a storia. U marittimu, chì ghjoca un rolu decisivu in a furmazione di a geografia mundiale cum'è un settore, hè trà e zone induve avemu un vantaghju cumpetitivu per u nostru paese.

Hè chjaru chì l'impurtanza strategica di l'industria marittima duveria ancu turnà in una piattaforma induve i scientisti in u campu di u marittimu pubblicheranu a so ricerca originale è sparte a so cunniscenza.

U settore marittimu, chì hè unu di i settori chjave di l'ecunumia di u nostru paese, hà fattu grandi scuperte scientifiche in l'ultimi anni, cù a dirigenza di e so istituzioni chì furnisce furmazione per diversi tituli è qualificazioni. I nostri istituti educativi anu aumentatu in numeru, rinfurzatu u so persunale, hà datu un gran numaru di graduate per i diplomi di maestru è di dutturatu, è cuntribuitu à a furmazione di i ghjovani scientisti.

In cortu, parechji studii scientifichi impurtanti sò stati realizati è cuntinueghjanu à esse realizati in diversi campi di u maritime cum'è l'ecunumia marittima, a gestione è a gestione marittima, u dirittu marittimu, a storia marittima.

Cù a visione marittima turca di u 2023, hè destinatu à sustene l'ecunumia di u paese cù una alta competitività internaziunale, integrazione cù a reta glubale. Cù una struttura chì hà una parte crescente in l'impieghi, hè destinata à assicurà u trasportu puntuale, sicuru è ininterruttu di passageri è carichi è a so sustenibilità.

Per una Turchia chì cresce in modu stabile, sparte u so redditu più equitativamente, hà un putere cumpetitivu à scala glubale, hè diventata in una sucità di l'infurmazione, hè diventata u portu naturali di l'industria marittima di u mondu, è hè un elementu di equilibriu è di fiducia in a so regione. , hè indispensabile dà impurtanza à u settore marittimu. U cummerciu marittimu è u trasportu marittimu sò in una pusizioni più vantagevule paragunatu à l'altri metudi di trasportu in quantu à a quantità di carica trasportata in una volta è u costu.

Cù l'avanzamentu di a tecnulugia, i tempi di viaghju sò accurtati è à u stessu tempu, a salvezza di a vita è di a pruprietà in u mare hè aumentata. L'aumentu di u livellu di pruduzzione à una scala mundiale, l'offerta di inputs per a produzzione è a consegna di u pruduttu à u cunsumadore palesa l'impurtanza di u trasportu marittimu. U voluminu di u cummerciu esteru di u nostru paese, chì hè aumentatu in parallelu cù u voluminu di u cummerciu mundiale, mette u nostru settore marittimu in un locu ancu più impurtante.

Per tutti sti mutivi; U prughjettu Kanal Istanbul hè di grande impurtanza per u sviluppu di l'industria marittima. I sviluppi ecunomichi in u mondu è in u nostru paese è l'effetti di sti sviluppi nant'à u cummerciu marittimu seranu grazia à a custruzzione di corsi d'acqua cum'è a Waterway. A megliu risposta à a quistione di u cambiamentu di u cummerciu marittimu di u nostru paese in l'ultimi anni è ciò chì deve esse fattu per rinfurzà a so pusizioni in u mondu hè u prughjettu "Canal Istanbul".

Quandu a mappa di l'Auropa hè esaminata, migghiara di chilometri di corsi d'acqua spiccaranu. Micca solu l'Europa, ma ancu l'America è l'Asia sò cuparti di corsi d'acqua, è Turchia hè sfurtunatamenti troppu tardi in questu sensu.

Certi scentifichi è pulitichi s'opponenu à parechji prughjetti chì benefiziu u nostru paese, citendu motivi oscuri, in parallelu cù u clamor "iztemezüük" di i Janissaries. A culpa per questu hè grande. Per quessa, pruvaraghju à spiegà a gravità di a materia, partendu da un esempiu famosu in u mondu: Wasserstrassenkreuz Magdeburg (Magdeburg Waterway) hè u più grande ponte d'acqua in Europa. I navi ponu ancu passà sopra u ponte chì attraversa u fiume Elba. Avete intesu bè, stu ponte hè statu custruitu per u passaghju di i navi è pò ancu esse chjamatu "ponte di navi".

Chì pò esse custruitu un ponte ? Car, animali, trasportu di merchenzie o trenu... Ma sta struttura hè una struttura chì farà scurdà a ghjente di tuttu ciò chì sapi di u ponte. U Ponte di l'Acqua di Magdeburg (Ponte d'Acqua di Magdeburg), chì hè statu custruitu per assicurà u flussu di l'acqua, o piuttostu un fiume, hè statu principiatu in 1997 in Magdeburg, Germania. U ponte di u fiume, chì hà pigliatu 6 anni per custruisce, hè statu messu in serviziu in u 2003.

Stu ponte, chì hè un travagliu di ingegneria impurtante, hè statu cuncepitu in modu chì u fiumu di l'Elba ùn si mischia micca cù u Canale Mittelland in u percorsu desideratu è sopra à questu, enormi navi ponu passà sopra a strada è cunfortu. L'unicu pesu chì u ponte porta hè u pesu di l'acqua chì scorri sopra. Allora u pesu di e navi chì passanu sopra hè insignificante. Cù u putere di elevazione, u pesu di u ponte nantu à i so pedi diventa zero.

Custruendu stu ponte, i tudischi anu dimustratu quantu si cura di u marittimu. È solu i tedeschi ? Sapemu chì i britannichi eranu ancu avanzati in u trasportu, ma chì di i Francesi ? Sò ancu nazioni assai diligenti è vigilanti in questu sensu. Vede, cumu hà Twentysekiz Mehmet Çelebi, chì hè statu mandatu in Parighji cum'è ambasciatore 300 anni fà, spiegò l'impurtanza chì i Francesi anu datu à a marittima in i so note di viaghju ?

Hè u figliolu di Süleyman Ağa, chì hè statu martirizatu in a Campagna Peç mentre era in u corpu di Janissary. Hè statu ancu furmatu in u corpu di giannizzeri. Siccomu sirvutu à mezu à u vinti ottu, fù chjamatu da stu nome in tutta a so vita. Hè statu mandatu in Francia cum'è imbasciadore in u 1720 mentre era in questu postu. Mehmed Çelebi, chì era un ufficiale statale chì si n'andò à l'esteru per una missione permanente di l'ambasciata per a prima volta in l'Imperu Ottumanu, stava in Parigi per onze mesi. À u so ritornu, prisintò ciò chì avia vistu durante u so viaghju in forma di libru à u sultanu. Le Sefâretnâme de Mehmed Efendi, dans lequel il décrit son ambassade à laquelle il fut envoyé pour « la reconnaissance de ceux qui l'ont pu appliquer en argumentant dûment même à l'espoir et à l'éducation de la France », est l'une des œuvres les plus importantes écrites en France. stu campu in termini di storia è literatura.

In u so libru, u viaghju Istanbul-Parigi, a so ghjunta in Parigi via Bordeaux, hè descrittu.

Amparamu da stu libru chì ci era una via d'acqua in u Sud di a Francia in u 1720. Twentysekiz Mehmet Çelebi, chì hè ghjuntu à a cità di Bordeaux per via di sta via d'acqua, hà spressu quantu simu luntanu in maritime attraversu stu viaghju.

XV. A so accettazione da Louis, i cerimonii militari ch'ellu hà assistitu è ​​i lochi interessanti di Parigi. Mehmed Çelebi era ancu apprezzatu da a corte, da l'istituzioni scientifiche è tecniche, è da i Francesi in generale, per u so vestitu, u so modu, u so discorsu è i modi. Si pò capisce l'interessu è a cura dimustrati à l'imbasciadore, postu chì a Francia era in una pusizioni esigenti è in cerca d'alleanza à quellu tempu.

L'ambasciata di vintottu Mehmed Çelebi, a tipografia di İbrahim Müteferrika, è i famosi Giardini Sadabad di l'Era Tuile, chì pigliò u Palazzu Tuileries in Parigi per esempiu, hà purtatu à una riflessione impurtante nantu à l'Imperu Ottumanu in u cortu termini in i campi di l'orticultura. L'ambasciata hè stata tradutta in francese in u 1757 è hè stata publicata prima in l'Imperu Ottumanu in u 1867.

Ancu s'ellu sò passati guasi 3 seculi da a scrittura di st'opera, ci hè sempre una parte di noi chì ùn si rende micca cun l'impurtanza di i corsi d'acqua. Cumu pudemu chjude stu gap è elevà à u livellu di i paesi sviluppati hè un prublema separata, ma pensu chì pudemu accelerà questu un pocu grazia à Kanal Istanbul.

Lasciami spiegà ciò chì Kanal Istanbul hè è chì tipu di prughjettu hè.

A storia di u prughjettu alternativu di a via navigabile à u Bòsforu torna à l'Imperu Rumanu. U Prughjettu di trasportu di u fiumu Sakarya hè statu citatu per a prima volta in a currispundenza trà u guvernatore di Bitinia Plinio è l'imperatore Trajanu. L'idea di cunnette u Mari Neru è Marmara cù un strettu artificiale hè stata annantu à l'agenda 16 volte da u 6u seculu.

Sicondu e dichjarazioni, Kanal Istanbul, ufficialmente cunnisciutu cum'è Kanal Istanbul, serà custruitu nantu à u latu europeu di a cità, assai prubabilmente nantu à u lavu Küçükçekmece. Una via d'acqua artificiale serà aperta trà u Mari Neru è u Mari di Marmara per facilità u trafficu di navi in ​​u Bosforu, chì hè attualmente una porta alternativa trà u Mari Neru è u Mediterraniu.

À a junzione di u canali cù u Mari di Marmara, una di e duie cità novi, chì hè prevista per esse stabilita finu à u 2023, serà stabilita. A durata di u canali hè 40-45 km; A so larghezza hè 145-150 m à a superficia, 125 m à u fondu, è a prufundità di l'acqua hè 25 m. serà. Cù stu canale, u Bosforu serà cumplettamente chjusu à u trafficu di cisterna, è duie novi peninsula è una nova isula seranu formate in Istanbul.
Kanal Istanbul copre 453 milioni di metri quadrati di a Nova Cità, chì hè prevista per esse custruitu nantu à 30 milioni di metri quadrati. L'altri spazii sò l'aeroportu cù 78 milioni di metri quadrati, Ispartakule è Bahçeşehir cù 33 milioni di metri quadrati, strade cù 108 milioni di metri quadrati, parcelle di zoning cù 167 milioni di metri quadrati è spazii verdi cumuni cù 37 milioni di metri quadrati.

U studiu di u prugettu duverà dui anni. I terreni scavati seranu aduprati in a custruzzione di un grande aeroportu è portu, è seranu utilizati per riempie e cave è miniere chjuse. Hè dichjaratu chì u costu di u prugettu pò esse più di 10 miliardi di dollari.

Quandu u prugettu hè diventatu un canale alternativu à u Bosforu, ci sò stati dibattiti trà l'avucati nantu à u statutu legale di u canali. Si discute se u canali crea una situazione contraria à a Cunvenzione di u Strattu di Montreux. Cù a Cunvenzione di Montreux, i navi di guerra puderanu entre in u Mari Neru solu cù tunnellati limitati, carichi, armi è per un tempu limitatu. Hè chjaru chì stu canale, chì hè previstu per esse custruitu, rinfurzà a manu di Turchia in l'eserciziu di i so diritti sovrani, chì hè negativamente ligatu à a Cunvenzione di Montreux. Darà grandi benefici in quantu à l'aumentu di e zone verdi, in particulare per risolve i prublemi di trafficu, postu chì furnisce benefici à i prublemi di urbanizazione causati da a densità di pupulazione in Istanbul. Ma un tema assai più impurtante hè u sviluppu di a cultura marittima è u valore di u nostru paese in l'utilizazione strategica di l'uppurtunità datu da a geugrafia.

 

Surghjente: Vehbi Kara

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*