Sindrome di u luni in u Metro Batıkent-Kızılay

Sindrome di u Lunedì in Metro Batıkent-Kızılay: U travagliu chì durà 2 mesi trà Batıkent-Kızılay per a cunnessione di a Metro Keçiören hà datu à i residenti di a Capitale "Sindrome di Lunedì" u primu ghjornu di travagliu di a settimana. U cummentariu cumuni di i citadini chì andavanu è venenu per u trasferimentu trà e stazioni Akköprü è AKM era "perdu di tempu".

L'applicazione di trasferimentu, chì hà iniziatu u sabbatu per via di i travaglii di cunnessione Keçiören chì durà 2 mesi nantu à a linea di metro Batıkent-Kızılay da u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hè diventatu u "sindrome di u luni" per a ghjente di Ankara. u primu ghjornu di travagliu di a settimana. I passageri chì arrivanu in metro da a direzzione di Sincan è Batıkent sò scesi in Akköprü è sò stati trasportati à a prossima stazione AKM in autobus. Mentre era osservatu chì l'intensità sperimentata in e stazioni Akköprü è AKM anu aumentatu ancu più in u weekend, assai persone anu reagitu à a situazione dicendu chì eranu tardi per u travagliu. Hè statu vistu chì parechje persone chì ùn anu micca sempre cunuscenza di u regulamentu seguitanu a direzzione di l'ufficiali in sorpresa. Mentre i funzionari di l'EGO anu infurmatu i citadini in e stazioni è nantu à a strada di trasferimentu, e squadre di polizia chì anu aumentatu e misure di sicurità anu guardatu a strada. A causa di l'applicazione di trasferimentu, l'ufficiali in u passaghju sottu di l'Akköprü Junction gestionanu i semafori manualmente, permettendu à i passageri di attraversà. U trafficu pedonale creatu da l'applicazione hà ancu affettatu u trafficu di i veiculi. U cummentariu cumuni di i passageri di trasferimentu era "perdu di tempu".

FORZATA DA 6 À 3

L'altu numeru di autobus è i so frequenti viaghji furnianu comodità à i passageri. I passageri chì venenu da u metro di Batıkent si sò impilati di colpu à a stazione di Akköprü, chì hà un picculu numeru di scale, è quelli chì vulianu esce è quelli chì vulianu falà à a stazione anu avutu un tempu duru. I trasferimenti in u metro Batıkent, chì furnisce u serviziu cù 6 vagoni, à u metro Koru, chì cade in trè vagoni in AKM, anu ancu causatu una folla in a stazione AKM. I guardiani di sicurità anu pruvatu à truvà una soluzione dirigendu i passageri à altri vagoni.

ORA VU CU A MUA CAR

Dichjarà chì era partitu da Batıkent, Kemal E., lamentendu ch'ellu era tardu per u travagliu nantu à a strada da AKM à Kızılay, hà dettu: "Aviava da Batıkent à Kızılay in mezz'ora ogni ghjornu, hè passata una ora oghje. , è sò sempre in strada. Ùn hè nunda, ma una perdita di tempu. Saria megliu s'elli facianu questu in una manera chì averà u minimu affettà u citadinu. Sò ghjuntu da Batıkent è aghju sperimentatu questu. Ùn possu micca imagine a situazione di qualcunu chì passa da Eryaman. Pensu chì saria più logicu per andà cù a mo vittura avà ", disse.

A NOSTRA UNICA METRO ALTERNATTIVA

Dichjarà ch'ella hè andata à Çayyolu da Demetevler per via di u so travagliu, Burcu Şahin hà dettu: "Quandu sò andatu à fà shopping u weekend, ùn era micca una sorpresa perchè aghju vistu l'intensità. A distanza di u trasferimentu perde u tempu. Parechje persone cum'è mè anu da suppurtà perchè a mo unica alternativa per andà da Demetevler à Çayyolu hè u metro. Ùn aghju micca un veiculu privatu, ùn possu micca permette un taxi. Dopu scendinu, aghju in u ring bus, chì hè una altra tortura. Spergu chì sarà finitu in 2 mesi cum'è dettu. Chì Allah aiuta quelli chì ùn anu micca alternativa ".

CONDUCE U BUS DIRETTAMENTE À KIZILAY

Argumentendu chì l'applicazione di trasferimentu in Akköprü pruvucarà un aumentu di u trafficu di i veiculi, Seyfettin Oğuz hà utilizatu e seguenti dichjarazioni: "Pensu chì hè sbagliatu di caccià e linee di l'autobus è di fà un anellu à u metro prima chì u metro sia cumpletamente operativu. Andà à Kızılay entrendu quì hè una prova separata per l'anziani è i malati. Siccomu ci sò stati messi in autobus, duveranu purtarili à Kızılay invece di scendere à AKM. A causa di sta applicazione, tutti seranu nantu à a strada cù a so vittura persunale. L'impattu di u trasportu hè multiforme. Aspittemu u so cumpletamentu ".

U MOBILE DAY NASCE

L'intensità sperimentata hà più piacevule à i cummercianti chì vendenu acqua è bagels à u puntu induve si trovanu l'autobus di trasferimentu. Un venditore ambulante, chì hà dichjaratu ch'ellu hè ghjuntu in a zona à a prima ora, hà dettu: "A folla m'hà fattu più felice".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*