I prezzi di u prughjettu di u tram Sekapark-Otogar sò sbulicati

U prughjettu di u tram Sekapark-Bus Station hà aumentatu i prezzi: U prughjettu di u tram trà Sekapark-Bus Station, chì hè in custruzzione, hà causatu l'aumentu di i prezzi di l'immubiliarii nantu à a strada. Più di 100 per centu aumentu di u prezzu in parechje zone

A linea di tram, chì hè stata cuminciata à esse custruitu in Izmit è annunziatu per serve trà Sekapark è Bus Station, hà ancu causatu un aumentu di i prezzi immubiliarii, in particulare in u centru di a cità. Hè statu dichjaratu chì ci era un aumentu di più di 100 per centu in i prezzi di e residenze è di i buttreghi nantu à a strada di a linea.

"KOCAELİ UNA CITTÀ IN Sviluppu"

U Specialista immubiliare Aysun Can, chì hà fattu valutazioni annantu à questa crescita sperimentata in u nostru ghjurnale, hà dichjaratu chì l'aumentu era sopra u 100 per centu è hà dettu: "Tuttavia, questu ùn continuarà micca cusì. E cundizioni di u mercatu si stabiliscenu cù u tempu ", disse. Dicendu chì Kocaeli, chì hè una cità industriale, hè una cità chì si sviluppa rapidamente è i so prublemi crescenu à u listessu ritmu, Can hà dettu: "Kocaeli assume una struttura più cosmopolita cù l'immigrazioni chì riceve. A crescita di a pupulazione purtata da u sviluppu è a crescita trasforma u prublema di trasportu in un caos inestricabile.

"U CITATINU SERÀ SODDISFATTU"

Dicendu chì i residenti è i pruprietarii immubiliarii in Izmit prufittàranu di u prughjettu di u tram, Aysun Can hà dettu: "Ancu se ci sò qualchi prublemi di trafficu minuri, ùn ci hè dubbitu chì tutti seranu soddisfatti di u risultatu di stu prughjettu. Pudemu dì chì soprattuttu i pruprietarii immubiliarii chì stanu nantu à a strada di u tramvianu prufittàranu di questu affari ".

"DIMENSIONI LIPPING"

Notendu chì i prezzi immubiliarii in l'area trà l'autostazione è Sekapark anu aumentatu malgradu u fattu chì u tram ùn hè micca finitu, Can hà dettu: "U prughjettu ùn hè micca finitu ancu, ma a situazione hè riflessa in i prezzi immubiliarii. U ritmu di l'aumentu di l'affittu è i prezzi di vendita superava u 100 per centu. Certi lochi anu prezzi maravigghiusu ".

NON C'È BISOGNO DI ESCAUCIRE!

Espristendu chì deve esse cunsideratu normale per u prugettu per fà cresce u valore di i beni immubiliarii, Aysun Can hà dettu: "Tuttavia, unu deve esse ragiunate in questu sensu. Ùn ci hè bisognu di esagerà i prezzi. U livellu di redditu di a sucità hè determinatu. Mentre prova di prufittà di e benedizioni di stu prughjettu, l'aumentu di u prezzu di i pruprietarii immubiliarii ùn sò micca accettabili ", disse.

I PROPRIETARI PIGLIANU I SO SOLARI

Per d 'altra banda, in u scopu di u prughjettu di u tram, i pruprietarii anu ricivutu i prezzi di a pruprietà. Hè infurmatu chì u primu bucket hè previstu di chjappà u 5 d'aprile, postu chì l'inquilanti cumincianu a demolizione di l'edificazioni. A demolizione, chì principiarà cù l'edificiu Telecom, serà demolita induve si trovanu a Federazione di l'Associazioni Caucasu, Körfez Hotel, Crash Bar, Kosem Tekel è Shelter Bar.

L'HOTEL DI GULF PER ESSERE DISTRUTTU

Mustafa Cansever, l'operatore di l'Hotel Körfez, chì hè trà i lochi per esse demolitu, hà dettu: Aghju compru u bastimentu 16 anni fà. Esprimendu chì hà cuminciatu à spustà, Cansever hà dettu: "Avemu pigliatu tuttu in contu quandu firmò u cuntrattu. Ùn possu micca fà un altru travagliu da avà, pare chì ogni locu chì tengu serà distruttu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*