A municipalità di Eyüp hà urganizatu u Tour di Mevlana da u Trenu d'Alta Velocità

A Municipalità di Eyüp hà urganizatu un Tour di Mevlana cù u Trenu d'Alta Velocità: Dopu à i servizii di u Trenu d'Alta Velocità Konya-Istanbul, i visitatori si sò ghjunti à a Tomba di Mevlana.

A municipalità di Eyüp hà purtatu 11 mila 636 citadini à Konya cù u Trenu d'Alta Velocità in u scopu di u prugettu.

Dopu à l'iniziu di i servizii di u Trenu d'Alta Velocità Konya-Istanbul, Mevlana Tomb and Museum hè inundatu di visitatori. 11 mila 636 citadini anu visitatu a Tomba è u Museu di Mevlana in u scopu di u prughjettu "Unity Journey" lanciatu da a Municipalità di Istanbul Eyüp l'annu passatu. A prima fase di u prugettu in 2016 principia oghje matina. U sindaco di Eyüp Remzi Aydın hà dettu: "Questu era un bellu prughjettu. "Avemu urganizatu un tour culturale in trenu d'alta velocità per a prima volta in Turchia", disse.

Dopu à i servizii di u Trenu d'Alta Velocità Konya-Istanbul, chì cuminciaru in dicembre 2014, a tomba Mevlana è u museu in Konya hè inundatu di visitatori. A municipalità di Eyüp hà purtatu i citadini à a tomba è u museu di Mevlana in u scopu di u prughjettu "Unity Journey" chì hà iniziatu l'annu passatu. In 2015, 138 viaghji sò stati fatti da u Trenu High Speed ​​​​è 11 mila 636 citadini sò stati purtati à a tomba Mevlana è u museu in Konya.

EYÜP MAYOR AYDIN: AMU URGANIZZAMU UNA VIAGGIA CULTURALE CUN TRENU ALTA VELOCITA PER A PRIMA VOLTA

A prima fase di u prugettu in 2016 principia oghje matina. U sindaco di Eyüp, Remzi Aydın, hà dettu: "Avemu urganizatu un tour culturale in trenu à alta velocità per a prima volta in Turchia. Questi viaghji anu attiratu un grande interessu da u nostru populu. E dumande di i citadini per viaghji cuntinueghjanu. Quist'annu, avemu principiatu a nostra campagna chì durà finu à u Ramadan. Ogni ghjornu, pigliamu 80 persone da Eyüp à i nostri citadini. Cum'è una cumuna, urganizemu tour culturali. Avemu l'uppurtunità di presentà un investimentu impurtante di u nostru guvernu à i nostri citadini. Riunitemu a nostra ghjente cun cunfortu è qualità. "Hè veramente un prughjettu chì darà l'esempiu à l'altri cumune, spergu chì stu prughjettu cuntinueghja à esse generalizatu", disse.

U PANE DI CARNE ERA OFFRUTA À I CITTADINI DOPO U VIAGGIU

I citadini chì sò andati à Konya in u scopu di u prughjettu "Viaghju à a Reunion" anu prima visitatu u Museu di i Martiri è u Museu Mevlana. Parlendu davanti à a Tomba di Mevlana, u sindaco di Eyüp Remzi Aydın hà dettu: "A maiò parte di i nostri amichi sò ghjunti per a prima volta. Hanu emozioni assai diffirenti. "Ancu s'è aghju statu quì 3 volte prima, sò entusiasta", disse. Accumpagnati da guide, i citadini anu visitatu a Tomba è u Museu di Mevlana è dopu a Tomba di Şems-i Tebrizi è tastatu u famosu platu di Konya, u pane di carne, dopu a visita. I citadini anu avutu ancu l'uppurtunità di guardà a cità da sopra, cullà Akyokuş Mevkii, a collina più alta di Konya.

NOTA COMPLETA DA I CITADINI À U PROGETTU "VUSLAT JOURNEY".

Uğur Taşgöz, chì hà participatu à u viaghju, hà dettu: "Sò assai felice chì avemu participatu à stu viaghju. Prima di tuttu, vogliu ringrazià a Municipalità di Eyüp per l'urganizazione di u "Viaghju di l'Unità" da Eyüp Sultan à Konya cù u Trenu d'Alta Velocità. "Hè veramente una urganizazione maravigliosa, sò assai felice", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*