A Demolizione di Edifici nantu à a Linea Tram Akçaray Cuntinueghja

A demolizione di l'edificazioni nantu à a linea di Tram Akçaray Cuntinueghja: A demolizione di 5 edifici nantu à a linea di tramvia Akçaray, chì hè stata espropriata, cuntinua.

A demolizione di l'antica edifiziu di serviziu di Türk Telekom, chì si trova nantu à a strada di u prughjettu di u tram Akçaray, è ancu 2 centri di cummerciale, l'Hotel Körfez è a casa di dui piani, chì hà cuminciatu u luni 4 d'aprile, cuntinua. In u scopu di l'opere, a strada laterale di a Banca Centrale resterà chjusa à u trafficu.

I blocchi 257, 13, 15, 16, 17 è 18 immubiliarii in u quartieru di Izmit Kemalpasa è i 5 edifici nantu à questu sò stati espropriati da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli in u scopu di u prughjettu di u tram. E squadre di a Municipalità Metropolitana, chì anu cuminciatu à travaglià per a demolizione, chjusu a strada laterale di a Banca Centrale (luci) à u trafficu. Dopu avè pigliatu e precauzioni necessarie in u trafficu è l'ambiente, i travaglii di demolizione chì sò in corso dapoi u principiu di a settimana cuntinueghjanu senza interruzzione.

I citadini fighjanu i travaglii di demolizione accantu à u Bancu Centrale, induve i pulizzeri piglianu misure di sicurezza in u circondu, cù ochji curiosi ogni ghjornu. I squadre, chì cuminciaru à demolisce i culonni è i mura di l'edificazioni cù a macchina di l'excavatore, partendu da u pianu superiore, tenenu l'acqua in tutta a demolizione per impediscenu a furmazione di polvera in l'ambiente.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*