L'istituzioni ferroviarie di l'Azerbaigian, a Romania, a Georgia è a Moldavia sviluppanu u trasportu di transitu

L'istituzioni ferroviarie di l'Azerbaigian, a Romania, a Georgia è a Moldavia svilupperanu u trasportu di transitu: Autorità Ferroviaria Azerbaijan SözcüIn a so dichjarazione, Nadir Azmammadov hà dichjaratu chì l'istituzioni ferroviarie di Azerbaijan, Romania, Georgia è Moldavia firmavanu un memorandum di cooperazione in u campu di u trasportu di transitu.

U memorandum hè statu firmatu trà u presidente di a Azerbaijan Railways Corporation Cavid Gurbanov, u presidente di i Ferroviari Georgiani Mamuk Bahadze, u presidente di i Ferroviari moldavi Yuriy Topale è l'operatore di trasportu di i Ferroviari Rumeni CFR Marfa, presidente di a cumpagnia Laurentiu Georgesku, in a sessione nantu à l'aumentu di u trasportu in u corridore Europa-Asia tenuta in Constanta. Rumenia.

Durante a sessione, u trasportu da u portu rumanu di Constanta à u portu georgianu di Poti, a strada di l'Azerbaijan è l'Iran è in a direzzione opposta sò stati discututi.

Enfatizendu chì a Romania hà un voluminu cummerciale annuale di 117,2 milioni di dollari cù l'Iran, 4 miliardi di dollari cù a Cina, 43,5 milioni di dollari cù u Turkmenistan è 26,5 milioni di dollari cù l'Uzbekistan, Azmammadov hà dettu chì l'Azerbaijan hè a strada più adatta per u trasportu di carichi cummerciale. dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*