L'eccitazione di u Metro hà pigliatu Beykoz

L'eccitazione di u Metro hà pigliatu Beykoz: L'evangelu prumessu à Beykoz da u Primu Ministru Davutoğlu prima di l'elezzioni di u 7 di ghjugnu, chì era statu anticipatu cun grande eccitazione dapoi anni, hè finalmente diventatu realtà.

Prima, un novu hè aghjuntu à i prughjetti di trasportu publicu chì sò cuminciati trà Söğütlüçeşme è Avcılar è poi cuntinuò cù Marmaray, è sta volta Beykoz hè aghjuntu à i piani. Mentre chì settembre di questu annu hè indicatu per l'apertura di u metro custruitu trà Ümraniye-Çekmeköy, hè nutatu chì l'offerta per u metro previstu per esse custruitu trà Üsküdar è Beykoz serà fatta in 1 mese. Dendu a bona nutizia à a riunione di l'Assemblea IMM, u presidente Kadir Topbaş hà dettu chì e linee di metro Beşiktaş-Sarıyer è Üsküdar-Beykoz portanu una grande comodità à u trafficu costiere da i dui lati.

Beykoz finalmente riceve u metro chì aspetta dapoi anni. In u so discorsu à a riunione di l'Assemblea, u presidente İBB, Kadir Topbaş, hà dettu chì Istanbul avarà una rete di metro di 1000 chilometri in u futuru. Kadir Topbaş, chì hà definitu u so terzu mandatu cum'è presidente İBB cù e parolle "Questu hè u mo periodu di maestria ...", hà datu a bona nova in l'ultima riunione di l'Assemblea. Di conseguenza, l'offerte seranu fatte in 3 mese per u prughjettu di u metro da esse custruitu nantu à e rotte Beşiktaş-Sarıyer è Üsküdar-Beykoz.

"U primu ministru Ahmet Davutoğlu hà prumessu un metro à Beykoz prima di l'elezzioni di u 7 di ghjugnu ..."

Comu si ricorda, u sindaco di Beykoz, Yücel Çelikbilek, hà fattu grandi sforzi in u so 1u è 2u termini in quantu à un "metro" per esse custruitu in Beykoz. Infine, u presidente di u partitu AK è u primu ministru Ahmet Davutoğlu, chì hè ghjuntu à Beykoz prima di l'elezzioni generali turche di u 7 di ghjugnu, hà prumessu u metro à Beykoz è hà dettu: "Avemu risoltu i prublemi di u titulu di titulu in Beykoz è cuntinuemu à fà cusì. Spergu chì u metro vene à Beykoz. Semu decisi à purtà u cunfortu di u metro in ogni parte di Istanbul. Avà custruemu u Complex Sportiu Şahinkaya. Ci sarà ogni tipu di opportunità chì si adattanu à Beykoz ", disse.

Per d 'altra banda, hè cunsideratu chì l'arrivu di un metro in Beykoz, chì dà a so faccia piena à u turismu, hè una grande chance in quantu à rializà è espansione a so visione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*