A dichjarazione chì u ponte Bahçeli ùn hà micca prughjettu

A dichjarazione chì u Ponte Bahçeli ùn hà micca prughjettu: Cù a so lunghezza di 825 metri, u '3. Hè statu dichjaratu chì u ponte, chì hè statu cuncepitu cum'è u "secunnu ponte più longu" di Turchia dopu à u Ponte di u Bosforu è chì i fundamenti sò stati posti da u presidente MHP Devlet Bahçeli, ùn era micca un prughjettu. Cagdas Kaya, Capu di Adana Branch di a Càmera di Ingegneri Civili, hà dettu: "Ùn ci hè micca un prughjettu di applicazione appruvatu per u ponte. Inoltre, chjamà u ponte dopu à u presidente di un partitu puliticu è aduprà i simboli di un partitu puliticu in l'imaghjini di u ponte hè un altru handicap ", disse.

A fundazione hè stata posta in Adana da u presidente di MHP Devlet Bahçeli è cù una lunghezza di 825 metri, u '3. Hè risultatu chì u ponte, chì hè statu cuncepitu cum'è u "secondu ponte più longu" in Turchia dopu à u Ponte di u Bosforu, ùn era micca un "prughjettu di implementazione" appruvatu. Purtendu a rivindicazione in quistione à l'agenda, Cagdas Kaya, Capu di Adana Branch di a Càmera di Ingegneri Civili, hà avvistatu chì i merri ùn ponu micca dì à u futuru di a cità cun l'intelligenza di "l'aghju fattu, hè fattu".

GIARDINU FUNDA A FONDAZIONE

U ponte, chì hè statu licitatu da a Municipalità Metropolitana di Adana per 120 milioni di TL, è chì cunnetta i distretti cintrali di Seyhan è Yüreğir, separati da u fiumu Seyhan, è chì i fundamenti sò stati posti da MHP Leader Bahçeli, hè diventatu u sughjettu di discussione. Cù una lunghezza tutale di 6 metri, nantu à quale un totale di 825 corsie è un sistema di ferrovia doppia pista hè stallatu, u '3. Ci hè una obiezione à u ponte, chì serà u sicondu ponte più longu in Turchia dopu à u Ponte di u Bosforu è hè previstu di attraversà 60 mila veiculi per ghjornu.

AFFETTARÀ A VITA URBANA

Union of Turkish Chambers of Architects and Engineers Adana Cunsigliu di Coordinazione Pruvinciale hà discututu u prughjettu in quistione è sparte i so risultati cù u publicu. Parlendu à a riunione tenuta à l'Associazione di i Ghjurnalisti di Çukurova, Çağdaş Kaya, Capu di a Branca Adana di a Càmera di Ingegneri Civili, hà sottolineatu chì avianu bisognu di fà una dichjarazione perchè u ponte hè una pianificazione impurtante chì affetterà u futuru di a vita urbana.

ÙN HANNO A SOLA PAROLA

Kaya, in publicu; Hà sottolineatu chì malgradu a retorica "Travagliemu inseme cù e camere", sfurtunatamenti, i merri ùn cooperanu micca cù e camere prufessiunali è altri cumpunenti di a cità in e decisioni riguardanti a cità. Kaya hà dettu: "In più, i sindaci di a nostra cità ùn ponu micca una sola parolla nantu à u futuru di a cità cun l'intelligenza di" L'aghju fattu è hè accadutu ". Sta cità hè tutti noi, simu meticulosi seguitori di ogni prughjettu ligatu à a cità è ogni passu chì affettarà u sviluppu di a cità.

U RAPPORTU OBBLIGATORIU PREPARU ?

Esprimendu e so preoccupazioni annantu à u ponte chjamatu 'State Garden', Kaya hà dettu: "U ponte hè previstu per esse custruitu nantu à una strada scelta nantu à a terra chì appartene à DSI in u latu downstream di a diga. In quantu à u rolu presente è futuru di un tali ponte è l'impurtanza di u so serviziu, hè statu realizatu un studiu di ingegneria è un rapportu preparatu in termini di topografia, sismicità, caratteristiche geologiche, espropriazione, cundizioni ambientali, cumpresi i cunti di trafficu? ella dumandò.

CERCANDO RISPOSTE À STE DUMANDI

Dumandendu s'ellu hè statu realizatu studii di fattibilità per possibili rotte alternative in u passaghju di u fiumu è s'ellu sò paragunati cù u mudellu previstu, Kaya hà dettu: "Hè previstu di custruisce un sistema di ferrovia ligera nantu à u ponte, è induve sarà questu sistema ferroviariu. vene da è induve serà cunnessu? Cumu serà integrata cù u sistema ferroviariu esistente è altre rete di trasportu? Sò stati travagliati? A Municipalità Metropolitana hà messu u "Piano Maestru di Trasportu" à l'agenda è hà cuminciatu à travaglià?" dumandò risposte à e so dumande.
SENZA PROGETTU, A FUNDAZIONI SIA LANZATA

Çağdaş Kaya hà dettu: "U Light Rail System, chì impone u debitu à a ghjente di Adana è hà una funziunalità limitata, hè un esempiu negativu di urbanizazione imprevista. Per questi mutivi, enfatisimu una volta di più chì i passi urgenti, cumpleti, programati è scientifichi deve esse pigliatu per a preparazione di u pianu maestru di trasportu Adana. A cerimonia di inaugurazione di u ponte hè stata fatta senza un prughjettu di implementazione appruvatu.

Ùn sò micca rapprisentanti di partitu

Kaya cuntinuò a so spiegazione cusì; "I prughjetti ligati à a cità ùn deve esse pianificatu cum'è "prughjetti di reputazione", ma deve esse pianificatu nantu à a basa di i bisogni di a cità. Determinà u nome di u ponte cum'è u nome di u presidente di u partitu puliticu è l'usu di i simboli di un partitu puliticu in l'imaghjini di u ponte hè un altru handicap. I sindaci ponu candidà cum'è candidati di un partitu, ma una volta eletti, sò merri di tutta a cità. Duveranu rapprisintà i valori cumuni, micca i partiti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*