Ministru Binali Yıldırım, TÜDEMSAŞ Standing Right (Galleria Foto)

Ministru Binali Yıldırım, TÜDEMSAŞ Standing Still: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà fattu dichjarazioni impurtanti in quantu à e Ferrovie durante a so visita à TÜDEMSAŞ. U Ministru Yıldırım hà dettu chì, dapoi u 2003, anu rinnuvatu u 85 per centu di e rete ferroviaria è anu aumentatu l'electricità è e linee di signale à u 40 per centu. U Ministru di l'UDH Binali Yıldırım, chì hà dichjaratu chì TÜDEMSAŞ hà fattu una grande cuntribuzione à l'ecunumia di Sivas, hà dettu: "Cù i so gestori chì anu riesciutu assai bè in a gestione di risorse, persone è tempu, TÜDEMSAŞ hà sappiutu dì "Ùn sò micca rottu, sò in piedi". Grazie à u sustegnu datu da a ghjente di Sivas, a nostra fabbrica hà righjuntu un livellu induve pò pruduce prudutti chì ùn solu risponde à i bisogni di e ferrovie, ma ancu risponde à i standard mundiali ".

U Ministru di l'UDH Binali Yıldırım, chì hà annunziatu chì a liberalizazione ferroviaria entrerà in vigore in questu annu, hà dettu: "A partesi da questu annu, avemu principiatu u prucessu di liberalizazione in u settore ferroviariu. U nostru paese hà bisognu di 3-5 volte più vagoni ch'è ne hà bisognu oghje. Hè per quessa chì sapemu chì queste fabbriche, cum'è TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜVASAŞ, s'impegnanu travaglii impurtanti. Dunque, i nostri preparativi sò cumpleti ". disse.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, hà continuatu u so discorsu cusì:

I Ferrovii sò una Problema Naziunale

Avemu avutu l'uppurtunità di vede e pussibilità è e capacità di TÜDEMSAŞ da vicinu. TÜDEMSAŞ hè intrutu in u so 76u annu, quasi una generazione hè passata quì. Hà vistu ogni tipu di sviluppi. Tuttavia, in i periodi inestabile è i periodi di coalition, sfurtunatamenti, sti fabbriche ùn anu micca datu l'attenzione necessaria. Investimenti ùn pudianu esse fattu. Dunque, i vagoni necessarii da e nostre ferrovie ùn puderanu micca esse furnitu. Mentre chì e ferrovie duveranu portà a carica di stu paese, u paese hà avutu a soporta a carica di e ferrovie.

Quandu avemu pigliatu l'uffiziu in u 2003; U nostru Primu Ministru in quellu tempu, u nostru attuale presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, hà indirizzatu i ferrovii cum'è una questione naziunale. D'una banda, mentre trattava di e ferrovie esistenti, d'altra banda, ci hà dumandatu di purtà u trenu d'alta velocità in u nostru paese è di fà un sognu di 40 anni.

Avemu rinnuvatu 85% di a nostra Rete Ferroviaria

Oghje avemu un trenu d'alta veloce. Avemu rinnuvatu u 11 per centu di a nostra rete attuale di 85 mila chilometri in ferrovie. L'avemu purtatu à 15% di e nostre linee d'electricità è di signale, chì eranu à u livellu di 40%. Avà, Turchia diventa autosufficiente in ferrovie è veiculi ferroviari ghjornu per ghjornu.

TÜDEMSAŞ Standu drittu

Avemu fattu un prugressu significativu in i tassi di localizazione. p.e.; TÜDEMSAŞ hà un fatturatu annu di circa 400 milioni, di i quali 160 milioni sò acquistati da 5 imprese sub-industriale stabilite in Sivas. Cusì, TÜDEMSAŞ cuntribuisce micca solu à i so impiegati, ma ancu à l'impieghi in Sivas. Trasferisce risorse serii à l'ecunumia lucale di Sivas. Cumu hè ghjuntu à questu? Ci sò trè ragiuni principali per questu accade. Unu, gestione di risorse. Siconda, a gestione di e persone. Terzu, gestione di u tempu. Mettendu sti trè principii trà i miri priurità, sta fabbrica seculare si rinnuvava secondu e cundizioni cambianti di u ghjornu. Sapia dì "Ùn sò micca falatu, sò in piedi". Vogliu ringrazià tutti i dirigenti chì anu cuntribuitu à questu puntu, da u Direttore Generale à l'altri livelli, i nostri travagliadori è ingegneri. Vogliu ringrazià in particulare i guverni lucali di Sivas, i nostri deputati è i partenarii di suluzione in Sivas. Grazie à u vostru sustegnu è u sustegnu di a ghjente di Sivas, a nostra fabbrica hà ghjuntu à un livellu induve pò pruduce prudutti chì ùn solu risponde à i bisogni di e ferrovie, ma ancu risponde à i standard mundiali.

Cumincia u prucessu di liberalizazione, u nostru bisognu di vagone aumenterà 5 volte

À partesi di questu annu, avemu principiatu u prucessu di liberalizazione in u settore ferroviariu. Questu significa: Tramindui vagoni, locomotive, altri fasteners ferroviari, veiculi di metro, etc. Riguardu à questi, in uni pochi d'anni, u nostru paese hà bisognu di 3-5 volte più vagoni di quellu chì hà bisognu oghje. Hè per quessa chì sapemu chì queste fabbriche, cum'è TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜVASAŞ, s'impegnanu travaglii impurtanti. Dunque, a nostra preparazione hè cumpleta. Tutti i bisogni necessarii ponu esse soddisfatti quì. Oghje, vogliu ringrazià u Direttore Generale è tutti i dirigenti di l'attellu chì ci anu mostratu tutte e facilità è e bellezze di TÜDEMSAŞ è ci anu datu infurmazioni più dettagliate nantu à questu sughjettu. Ogni ghjornu à vene serà megliu cà quellu di prima. Custruiremu un futuru luminoso di Turchia inseme. Queste facilità sò a più grande risposta contr'à u terrurismu, contr'à i separatisti, è u sudore di a raghjoni presentata quì. Ti felicitaraghju è ti auguru successu cuntinuatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*