U metro in Bursa Yıldırım andrà sottuterra

U metro passerà in terra in Bursa Yıldırım: u sindaco metropolitanu di Bursa, Recep Altepe, chì hà dichjaratu chì e strade esistenti ùn sò micca abbastanza per Bursa, hà dettu: "Faremu i nostri prossimi prughjetti sotterranei da avà. U prughjettu di u metro chì avemu previstu per u distrittu di Yıldırım anderà ancu in terra ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Bursa hà valutatu u secondu annu di a diffusione di i so investimenti in una larga gamma in tutta a cità cù una cunferenza di stampa. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à l'investimenti fatti in Bursa in a riunione à u Centru di Cultura di u Cungressu Atatürk, hà dettu chì anu iniziatu prima a trasfurmazioni termale chì pensanu à esse fatte in u distrittu Osmangazi di Bursa. Altepe hà dettu: "Avemu spustatu 2 strutture in u distrittu di Sirameşeler fora di Bursa. Avemu dichjaratu stu locu cum'è una zona termale. Un spaziu di circa un milione 135 mila metri quatratu. Avemu da principià stu prughjettu in i prossimi mesi. In u core di Bursa, l'acqua calda bolle da a terra. Semu à pusà nantu à elli. U nostru scopu hè di inizià un prughjettu turisticu cumpletu è cumpletu in questa regione. Quì avemu principiatu l'espropriazione. Avemu passatu quasi 200 milioni di dollari finu à avà. Pensemu chì hà da cuntribuisce à u turismu. Tale zona termale ùn esiste micca in u mondu. Da avà, i nostri citadini ci trasfereranu i so lochi quì à noi, o averemu datu è ricevutu i so soldi. Faremu un prugressu significativu in i ghjorni à vene ", disse.

Dichjarà chì Bursa serà in u primu locu in quantu à u turismu di l'altura, Altepe hà dettu: "Avemu grandi speranze, soprattuttu in e zone induve tutte e nostre alture ùn sò micca state usate finu à avà. Gököz Plateau Regioni chì farà affari per 12 mesi. Cù a bellezza di l'acqua, l'ambienti è e facilità chì venenu cù l'aria pulita, questu locu serà unu di i posti prediletti in Turchia. Avemu principiatu e nostre attività per belli prughjetti quì. Se tali spazii eranu stati in Germania, quale sà ciò chì avianu fattu. Ci custruiscenu un stabilimentu induve ci hè mezu litru d'acqua. In Bursa, ci sò 300 litri di seconde in u centru di a cità è 300 litri di seconde fora di a cità. U turismu di l'altura respirarà è si integrerà cù Istanbul. Avemu paesi vacanti in i nostri distretti di muntagna. Cù a custruzzione di belli strutture quì, ci saranu regioni induve tutti fughjeranu per sperimentà l'avventura. E persone di Istanbul si alzanu è vanu à Ayvalık per u weekend. Ma seranu quì in 1 ora. Avemu 2 ministri in Bursa. Se sustenenu Bursa per Ankara, faremu sti prughjetti noi stessi ", disse.

Facendu dichjarazioni annantu à a linea di trenu prevista per esse custruita in Yıldırım, Altepe hà dettu: "Avemu realizatu sondaggi nantu à a strada İncirli, a strada Teyyareci Mehmet Ali è i quartieri in questa zona. Avemu misuratu i veiculi parcheggiati. Avemu vistu l'opinione di u publicu. Avemu vistu e vostre idee quì. Per via di u nostru travagliu, ùn pudemu micca piglià u trenu per a strada. Ci preoccupa assai di furnisce u serviziu. Siccomu ùn vulemu micca soffre di i prublemi chì avemu nantu à a linea T1 quì, pigliaremu a linea di metro sottu terra. Parterà da l'area di Gökdere è andarà in terra à l'Hospital Şevket Yılmaz. Da avà, faremu tutti i nostri investimenti in terra. E strade esistenti ùn sò più abbastanza per noi ", disse.

Dichjarà chì anu realizatu assai più cà l'investimenti fatti in a storia di a cumuna, Altepe hà dettu: "Da una banda, pruduciamu prughjetti. Da una banda, pigliamu u serviziu. Quandu guardemu avà, ci sò 912 prughjetti per i cumuni di distrittu. Ci sò aghjuntu à questi prughjetti ogni ghjornu. Finu a ora, avemu cuntribuitu opere à Bursa. Quessi ùn sò micca abbastanza. Bursa hà bisognu di fà una longa strada per diventà una cità mundiale ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*