U presidente Erdogan hà utilizatu Tram

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà pigliatu u sediu di u cunduttore è hà guidatu un tram in Antalya, induve hè ghjuntu per l'apertura di massa è l'apertura di l'Expo 2016. Erdoğan era accumpagnatu da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu è u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan si n'andò in l'area di l'EXPO 2016 in u distrittu di Aksu, induve l'apertura di l'EXPO 2016 averà da esse in Antalya, induve hè venutu per l'apertura in massa è l'apertura di l'EXPO 2016, cù u sistema ferroviariu chì hè statu messu di novu in serviziu è hè statu pruvatu.

HA UTILIZZATA U TRAM

Erdogan, chì stava accantu à i citadini nantu à a strada stradale è hà distribuitu scacchi, hà apertu a linea di tram Meydan-EXPO 2016, chì hè stata cumpletata prima di l'apertura ufficiale di EXPO 2016. U presidente Erdoğan, chì hà guidatu un tram sedutu in u sediu di u cunduttore per a cerimonia d'apertura, era accumpagnatu da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu è u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım. Erdogan, chì hà utilizatu u tram per un tempu, dopu si trasferì à l'area EXPO 2016 per l'apertura ufficiale.

1 Comment

  1. Quantu scrivimu o disegnàmu, hè in vanu, pissemu l'acqua in vanu, hè sicuru !
    Sè a ghjente di un paese ùn hà ancu ghjuntu à un certu livellu di a sucetà tecnicu, i so presidenti, macari, medichi è prufessori universitari sò tutti listesse ! Nunda cambia. Questu hè ciò chì deprime a ghjente. Un si sente straneru, nantu à un altru pianeta...
    Chì Diu vi dà saviezza è idee ! Per i membri di a stampa; Se ùn avete micca trasfurmatu questu è assurdità simili in nutizie, ùn ci saria micca umore o emulazione annantu à u travagliu, in fattu, ùn site micca cuscente di a "seria" di l'incidentu ! In verità, ùn sò micca d'accordu, esse sottusviluppatu ùn hè micca cusì faciule! Ùn importa micca quantu pruvate, "Un culo inusuatu ùn si congelarà!"

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*