U prucessu di liberalizazione serà iniziatu in u settore ferroviariu

U prucessu di liberalizazione serà iniziatu in u settore ferroviariu: Yıldırım hà annunziatu chì u prucessu di liberalizazione serà iniziatu in u settore ferroviariu da questu annu.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dichjaratu chì u 11 per centu di a rete ferroviaria esistente di 85 mila chilometri in u paese hè stata rinnuvata cumplettamente.

Sicondu a dichjarazione scritta fatta da Turkish Railway Makinaları Sanayi AŞ (TÜDEMSAŞ), Yıldırım, durante a so visita di fine settimana à l'istituzione, hà dichjaratu chì TÜDEMSAŞ, chì hà 76 anni, hà ogni tipu di sviluppi tecnologichi.

Enfatizendu chì ùn ci era micca stabilità è chì l'investimenti necessarii ùn puderanu micca esse fatti in queste fabbriche durante i periodi di coalizione, Yıldırım hà dichjaratu chì i vagoni necessarii da e ferrovie ùn puderanu micca esse furniti.

Dichjarà chì u Partitu AK hà pigliatu e ferrovie cum'è un prublema naziunale quandu hè vinutu à u putere, Yıldırım hà dettu:

"Mentre e ferrovie duveria purtari u pesu di stu paese, u paese avia da purtà u pesu di e ferrovie. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu in u 2003, u nostru Primu Ministru in quellu tempu è u nostru presidente attuale, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, anu trattatu e ferrovie cum'è una questione naziunale. Mentre era interessatu à e linee di ferrovia esistenti, ci vulia ancu purtà u trenu d'alta velocità in u nostru paese è fà u sognu di 40 anni. Oghje, avemu avà un trenu d'alta velocità, è avemu rinnuvatu 11 per centu di a nostra rete di 85 mila chilometri esistenti in ferrovie. "Avemu purtatu a nostra electricità è e linee di signale, chì eranu à 15 per centu, à 40 per centu".

Rimarchendu chì a Turchia diventa autosufficiente in ferrovie è veiculi ferroviari ogni ghjornu, Yıldırım hà dettu: "TÜDEMSAŞ hà un fatturatu annu di 400 milioni è cuntribuisce significativamente à l'impieghi. Cù i so gestori chì gestiscenu assai bè e risorse, e persone è u tempu, TÜDEMSAŞ sà cumu dì "Ùn aghju micca colapsatu, sò in piedi". Grazie à u sustegnu di a ghjente di Sivas, a nostra fabbrica hà righjuntu un livellu induve pò pruduce prudutti chì rispondenu micca solu à i bisogni di e ferrovie, ma ancu i standard mundiali ". Hà fattu una dichjarazione.

Spieghendu chì u prucessu di liberalizazione serà iniziatu in u settore ferroviariu à partesi di questu annu, Yıldırım hà cuntinuatu cusì:

"Ciò chì questu significa hè; Ci sarà da trè à cinque volte più bisognu in pochi anni per vagoni, locomotive, fasteners, freni è veiculi di metro. Hè per quessa chì sapemu chì queste fabbriche, cum'è TÜDEMSAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜVASAŞ, s'impegnanu travaglii impurtanti in l'anni à vene, è e nostre preparazioni sò state cumplete in cunseguenza. Tutti i tipi di bisogni di produzzione ponu esse facilmente soddisfatti da quì. Ogni annu dopu serà megliu cà l'ultimu. Custruiremu u futuru luminosu di Turchia inseme. "A più grande risposta contr'à u terrurismu è i separatisti sò queste facilità, a saviezza è a sudore messe quì".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*