4 milioni di lire per danni causati da İZBAN à ESHOT

4 milioni di lire per danni da İZBAN à ESHOT: İZBAN, chì hà patitu perdite per via di corse gratuiti durante a crisa di e carte elettroniche, hà presentatu una demanda contr'à ESHOT, l'operatore di u sistema, in a Corte Commerciale. İZBAN hà dumandatu una compensazione per i danni di 4 milioni di lire

In u ghjugnu di l'annu passatu, quandu a crisa di u sistema di lettura di carte elettroniche hè accaduta in u trasportu publicu di Izmir, u dannu publicu causatu da corse gratuite in autobus, metro, battelli è treni İZBAN per 10 ghjorni hè statu purtatu in tribunale. Mentre chì una perdita publica di circa 15 milioni di lire hè accaduta per l'incapacità di carricà e corse, İZBAN, in partenariatu cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è TCDD, chì hà ricevutu a so parte da questu, hà mandatu una lettera à ESHOT, l'operatore di u sistema, è hà dumandatu una compensazione per i danni di 4 milioni di lire. In cunfurmità cù a decisione presa da u Cunsigliu di Direzzione, hè stata sottolineata chì l'azzione legale serà presa s'ellu ùn hè micca cumpensu u dannu causatu da i cavalieri gratuiti. Quandu a currispundenza trà e duie istituzioni ùn hà micca datu risultati in u periodu intermedio, İZBAN hà truvatu a suluzione per andà in tribunale. İZBAN hà presentatu una querela contr'à a Direzzione Generale ESHOT à u 3u Tribunale Commerciale di Primu Istanza di Izmir è hà dumandatu a raccolta di a so perdita di 4 milioni di lire per via legale.

C'É CÔTÉ CHAOS
A Direzzione Generale ESHOT hà ancu presentatu una querela contr'à l'ex operatore Kentkart, chì hà tenutu rispunsevuli di u caosu, è a cumpagnia Kartek, chì hà ricevutu l'offerta per u funziunamentu di u sistema elettronicu di raccolta di tariffu da u 1 di ghjugnu. Avà tutti l'ochji sò nantu à i tribunali induve i casi sò intesu. Hè statu dichjaratu chì i perditi di a cumpagnia seranu cuparti secondu i risultati di u casu. A cumpagnia di Kartek hà vintu l'offerta di carte intelligenti elettroniche tenuta in Izmir in ghjennaghju di u 2015, è quandu Kentkart, chì avia furnitu stu serviziu per 16 anni, hè stata disattivata, u novu periodu hà iniziatu dolorosamente in ghjugnu è u caosu ne hè. U 1 di ghjugnu, i validatori o ùn anu micca lettu e carte elettroniche di e persone di Izmir chì vulianu cavalcà l'autobus, u metro, u battellu è l'İZBAN, o ùn anu micca permessu di passà perchè "l'equilibriu era insufficiente". In l'ambienti di u caosu, 1 milioni di lire di dannu publicu hè statu causatu da viaghji gratuiti nantu à u trasportu publicu trà 10-15 June.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*