U fabricatore di Metrobus, per u quale İETT vulia una compensazione di 16 milioni di TL, hà fallutu.

U fabricatore di metrobus, per quale IETT hà dumandatu una compensazione di 16 milioni di TL, hà fallutu: a dumanda di compensazione di 1 milioni di TL di IETT, chì hà patitu perdite per via di 307 autobus di marca Phileas acquistati da l'Olanda per 950 milione 50 mila 16 euro, hè diventatu un sognu cù u fallimentu. .

Dutch Advanced Public Trasport Systems, u fabricatore di autobus 65 chì a Direzzione Generale IETT di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà acquistatu per 397 milioni 500 mila 210 euro (circa 50 milioni TL) è hà presentatu una demanda di compensazione per a consegna tardiva è l'equipaggiu mancante, hà dichjaratu fallimentu.

A decisione di fallimentu hà righjuntu u schedariu à u 16u Tribunale di Cummerciu di Primu Istanza di Istanbul, induve a causa di compensazione di 16 milioni di lire presentata da IETT contr'à a cumpagnia olandese hè stata intesa u 7 di dicembre di u 2015. L'avucati di a cumpagnia in Turchia, chì anu dumandatu à a tribunale cù a decisione di fallimentu, hà dichjaratu chì i so funzioni di avucatu anu finitu è ​​dumandanu chì e prossime notificazioni sò fatte à l'avucatu JA Van Ded Meer, chì hè statu numinatu cum'è liquidatore di a cumpagnia. . U tribunale hà fattu una decisione interim nantu à u novu sviluppu è pospone l'audizione, chì hè stata postponata à u 14 di lugliu di u 2016 à u 29 di settembre di u 2016, tenendu in contu i prucessi di notificazione à l'esteru. In cunfurmità cù a decisione unanimu presa l'8 di marzu di u 2016, i prucessi sò stati iniziati per avvisà u trustee numinatu à a cumpagnia falluta.

Sicondu i ducumenti mandati à u schedariu da l'Olanda, Advanced Public Transport Systems hà dichjaratu fallimentu u 24 di nuvembre di u 2014. A Oost Brant Court, chì surveghja u prucessu di fallimentu, hà numinatu un trustee, affirmannu chì a cumpagnia ùn era più capace di fà pagamenti. A decisione di fallimentu hà righjuntu u casu in Turchia un annu dopu, vale à dì in dicembre 2015.

"Avemu presentatu una denuncia penale annantu à IETT"

U denunciante di i prucessi hè u membru di u Cunsigliu CHP Dr. Hakkı Sağlam hà dettu: "Prendemu una denuncia penale contr'à IETT. Ùn pudianu micca cullà i so crediti, è l'omi anu dichjaratu fallimentu prima di pudè cunvertisce a lettera di garanzia in cash. U casu di compensazione hè ancu andatu. Avemu avvistatu è oppostu à questu prublema, ma nimu hà fattu attente. Hè statu dimustratu chì ùn simu micca calunniate è chì avemu ragiò. Avemu dichjaratu parechje volte chì Topbaş hè rispunsevule. "Ùn pò micca scappà di a so rispunsabilità", disse.

Una demanda hè stata ancu presentata contr'à u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, per i motivi chì hà causatu perdite à a municipalità scegliendu l'autobus Phileas malgradu e cundizioni migliori di a cumpagnia di Capa City durante l'acquistu di Metrobus. U casu presentatu contr'à Topbaş è 20 accusati, chì esigenu una pena di prigiò finu à 3 anni per "abusu di l'uffiziu" è risultatu in l'assoluzione, hè attualmente in u stadiu di a Corte Suprema.

4 autobus di marca Phileas, acquistati da i Paesi Bassi per 50 milioni di lire, viaghjavanu occasionalmente perchè ùn anu micca pussutu adattà à e cundizioni stradali d'Istanbul è si rompevanu spessu. Unu di l'autobus hà brusgiatu à a fermata Şirinevler l'annu passatu. Dopu à u focu, l'autobus sò stati completamente eliminati da u serviziu.

Surghjente: Sözcü

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*