Hè statu tenutu un workshop di spartera di l'infurmazioni nantu à i Sistemi di Monitoraghju di Status Strutturali Remoti in Ferrovie

L'attellu di spartera di l'infurmazioni nantu à i Sistemi di Monitoraghju di Cundizioni Strutturali Remote in Ferrovie hè statu tenutu: L'attellu, realizatu da a Direzzione di l'Operazioni DATEM, hè statu tenutu in Istanbul Intercontinental Hotel.

L'attellu intitulatu "Scambio di cunniscenza di u monitoraghju di e cundizioni remoti nantu à e ferrovie", tenutu in Istanbul Intercontinental Hotel in u quadru di l'annu scientificu di Turchia è Inghilterra cù u sustegnu di u Cunsigliu Britannicu è di TÜBİTAK, hè statu cunduciutu da a Direzzione di l'Operazioni di DATEM.

In u scopu di l'attellu, Met, unu di l'impiegati di datem, hà servitu cum'è coordinatore da Türkiye. è Materiale. Carica. Eng. Da Pınar Yılmazer è l'Università di Birmingham, Inghilterra, Dr. Mayorkinos Papaelias hà pigliatu u capu.

I participanti di u Regnu Unitu sò stati selezziunati da un gruppu tecnicu di 16 persone chì travaglianu interdisciplinari in sistemi di telerilevazione, cum'è Oxford, Birmingham, Manchester, Sheffield, Brunel, Northumbria Universities, u National Structural Integrity Research Center and Network Rail, è i coordinatori di Turchia è Inghilterra. . I studii tecnichi presentati sò stati prima esaminati è valutati in quantu à u so valore accademicu, è l'opere di i participanti 32 chì anu cunsideratu successu sò stati appruvati.

Un totale di 2020 sessioni sò state tenute, priurità di temi chì puderanu esse adattati à l'infrastruttura è u sistema operativu TCDD è chì eranu impurtanti per esse studiati in u quadru di l'Horizon 6 di l'Unione Europea.

I studii realizati à TCDD cù i cuntributi di Hakan Günel, Umut Biçer, Barış B. Altıntaş, Yusuf Çatı è Yelda Ademoğlu da a 1a Direzzione Regiunale sò stati presentati à i participanti.

E priorità di TCDD è datem in quantu à i sistemi di rilevazione remota è a futura ricerca di prughjetti sò state discusse durante l'attellu è sò stati iniziati studii nantu à a cooperazione bilaterale. Duranti l'attellu, chì hà assistitu da accademichi, circadori è sperti chì travaglianu in diverse università in Turchia, un cunsensu hè statu righjuntu nantu à e novi formazioni è iniziative trà u settore privatu è l'università. Cù u sustegnu di i nostri participanti da l'Università Bahçeşehir, l'Università Gazi, l'Università Tecnica di Istanbul, l'Università di Istanbul, l'Università Dumlupınar, l'ASELSAN è u Centru YapıRay, sò state fatte azioni nantu à i prughjetti di l'Unione Europea è altri fondi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*