I voli sò stati ritardati per un malfunzionamentu in İZBAN.

I voli sò stati interrotti per via di u malfunzionamentu in İZBAN: A causa di u malfunzionamentu accadutu in a linea Aliağa-Menemen di İZBAN, i voli sò stati interrotti a sera precedente. I passageri chì ùn anu pussutu ghjunghje à İZBAN per via di u malfunzionamentu anu reagitu à a situazione.

Un malfunzionamentu hè accadutu nantu à a linea trà Aliağa è Menemen trà 18.00-19.00 u ghjornu precedente. Ci hè statu un ritardu di 1 ora in i voli. L'ufficiali, chì anu fattu grandi sforzi per eliminà u malfunzionamentu, anu avvistatu chì u trasportu seria disturbatu per un pezzu per un prublema tecnicu cù l'annunzii chì anu fattu in stazioni Aliağa è Menemen. A causa di u fattu chì u malfunzionamentu coincide cù l'ora di partenza di i travagliadori, longu fila di passageri si formanu in e stazioni. I passageri anu dichjaratu chì ci sò stati frequenti malfunzionamenti in İZBAN in l'ultimi ghjorni è chì anu patitu una grande vittima, è rimproveravanu l'autorità chì ùn anu pigliatu alcuna precauzione in quantu à questu.

I RECLAMI DI BOMBA sò FALSI

L'allegazioni chì u trasportu hè statu disturbatu micca per via di u malfunction, ma per via di a minaccia di bomba sò stati denegati da l'autorità. I funzionari İZBAN, chì anu dettu chì ci era un malfunzionamentu tecnicu è chì u malfunzionamentu hè statu risoltu u più prestu pussibule è i voli sò stati riavviati, anu dettu in una dichjarazione annantu à u sughjettu, "Dopu à circa 1 ora di travagliu, avemu riparatu u malfunzionamentu. L'allegazioni chì u trasportu hè statu firmatu perchè una minaccia di bomba hè stata ricivuta sò completamente infundate. Per chì i nostri passageri ùn soffrenu micca, avemu furnitu u trasportu da Aliağa à a Stazione di Menemen in autobus appartenenti à ESHOT durante l'ore di a rottura. Ringraziemu i nostri passageri per a so comprensione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*