Istruzzioni per prevene u trafficu in Izmir

Istruzzioni per prevene a congestione di u trafficu in Izmir: u Ministru di i Trasporti Yıldırım hà datu l'istruzzioni per demolisce u muru di u giardinu di TCDD è aghjunghje un'altra strada à a strada per risolve a congestione di u trafficu causata da u restringu di a strada à l'entrata di Alsancak.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu chì hà urdinatu a firma di un protokollu chì permetterà a demolizione di u muru di u giardinu di TCDD è l'aghjunzione di una altra strada à a strada per risolve a congestione di u trafficu chì hè stata sperimentata dapoi anni. per via di u strettu di a strada à l'entrata di Alsancak, u centru di a cità in Izmir. U Ministru Yıldırım hà dettu: "Hè un pacchettu assai preziosu. Se a municipalità metropolitana di Izmir espropria sta zona, spenderebbe assai soldi. In questa zona di Izmir, induve u trafficu di a cità hè più congestionatu è a strada hè in una strada morta, DDY hà ristrettu a so propria pruprietà cù u protokollu, aprendu a strada per l'allargamentu di a strada. "I soldi di i residenti di Izmir sò stati in a sicura di a municipalità", disse.

SERÀ FATTU UN PROTOCOLLU
Sicondu u protocolu mandatu à a Direzzione Generale di TCDD, a Municipalità Metropolitana di Izmir demolirà u muru di u giardinu chì appartene à TCDD è a strada trà a Piazza Vahap Özaltay è davanti à a Stazione Ferroviaria di Alsancak serà bidirezionale. Muhsin Keçe, Vice Direttore di TCDD 3rd Direzzione Regiunale, chì hà preparatu u protokollu, hà spiegatu i dettagli tecnichi di u protokollu cusì: "TCDD 3rd Direzzione Regionale opera nantu à una superficie totale di 119 mila metri quadrati di pacchi staccati in u Trenu Alsancak. Bacinu di a stazione. A zona in quistione, l'intersezzione di fronte à a Direzzione Regiunale, a strada di fronte à a Fabbrica storica di u Gas è a strada di fronte à a chjesa, sò oghji sottu à a pruprietà di DDY. In cunfurmità cù l'accordu fattu cù a Municipalità Metropolitana in l'anni 1990, hè statu fattu un accordu di affittu di spazi aperti per l'area di 9 mila metri quadrati trà l'intersezzione è a fabbrica di gas. A fine di u 2015, in u scopu di u prughjettu di a linea di tramvia è di u travagliu di espansione di a strada, a Municipalità Metropolitana hà dumandatu à esproprià 1.5-2 metri di strada in l'area trà l'area davanti à a chjesa è a nostra zona di nursery opposta. DDY è allargate a strada. Avemu dumandatu di fà un protokollu, cumprese l'espansione di l'area di 9 mila 500 metri quadrati à 18 mila 500 metri quadrati, aghjunghjendu a zona di tram è a strada esistente in u cuntrattu. In questu cuntestu, postu chì hè una parcella arregistrata, l'appruvazioni è i permessi sò stati ottenuti da a Direzzione Regiunale di Cultura è Conservazione di a Natura, è l'offerta hè stata mandata à a nostra Direzzione Generale u 24 di marzu di u 2016, cù a decisione di a cumissioni. "Dopu ch'ella hè stata appruvata da a nostra Direzzione Generale, faremu un cuntrattu cù a cumuna è affitterà a zona in quistione à a cumuna. In questu cuntestu, a cumuna custruirà un muru di 1.5 metri in a zona di fronte à a nostra criatura è allargà. a strada". Keçe hà dichjaratu chì anu inclusu in u protocolu a stazione di tram ch'elli possedenu, chì serà custruita davanti à a TCDD Masjid, per cuntribuisce à i travaglii di a linea di tramvia di a municipalità metropolitana di Izmir trà Halkapınar è Fahrettin Altay.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*