Canal Istanbul Aumenterà a pupulazione di Tracia à 45 milioni

Canal Istanbul Aumenterà a Pupulazione di Tracia à 45 Milioni: L'esperti anu avvistatu contru à i periculi chì ponu esse in l'implementazione di u Prughjettu Canal Istanbul, chì hè statu annunziatu cum'è un "prughjettu pazzi" da u guvernu.

Unu di i regulamenti in a Legge Omnibus, chì hè stata accettata in l'Assemblea Generale di l'Assemblea a semana passata, era l'articulu nantu à u Prughjettu Kanal Istanbul, chì hè statu annunziatu cum'è un "prughjettu pazzi" da u guvernu. Mentri hè statu dichjaratu chì u prugettu principia in l'estiu di 2016, u regulamentu impedisce a vendita è l'usu di u Tesoru è di i terreni privati ​​nantu à a via d'acqua per altri scopi. Tuttavia, i sperti avvirtenu contru à i periculi chì nasceranu in l'implementazione di u prugettu. U presidente di a Càmera di l'Ingegneri Civili, Cemal Gökçe, hà dettu chì a regione avarà un seriu prublema di pupulazione. Gökçe hà dettu: "Stu prughjettu aumenterà l'immigrazione à Istanbul ancu di più, è a pupulazione di a regione Tracia ghjunghjerà à 25-40 milioni, cumprese Istanbul. Sta regione, chì custituisce circa 45 per centu di a terra di Turchia, ùn pò micca sustene una populazione cusì grande. Soddisfà a necessità d'acqua, chì hè un grande prublema di tantu in tantu ancu oghje, pruvucarà prublemi assai più grande in u futuru ". avvistatu.

In a Legge Omnibus accettata, oltre à l'articuli cum'è a pensione per i citadini di più di 65 anni, l'assicuranza di trafficu obligatoria, a ricostruzione di u distrittu Sur di Diyarbakır, i dettagli tecnichi di u Prughjettu Kanal Istanbul, chì hè previstu di esse custruitu in Istanbul, sò stati inclusi. Sicondu a lege; U prugettu Kanal Istanbul serà acceleratu. I terreni è i terreni di u Tesoru è di l’amministrazione privata, chì cascanu in a via d’acqua da custruiscia, ùn ponu esse aduprati per altri scopi chì ùn ponu esse venduti da a municipalità è l’amministrazioni private per bisogni publichi è intaressu publicu. U presidente di a Camera di l'Ingegneri Civili, Cemal Gökçe, hà dettu chì e discussioni è l'avvertimenti nantu à l'investimenti da fà sò stati ignorati. Gökçe hà dettu: "I piani fatti cù a cunniscenza scientifica è una cunniscenza participativa portanu una previsione di u futuru chì copre parechji anni. Determina u futuru di 50 anni, 100 anni di una regione è un paese. U 3u Ponte è u 3u Aeroportu è strutture simili anu da esse cunsideratu in questu cuntestu. disse.

L'ECOSISTEMA SERÀ AFFECTU

Apuntendu chì u "Progettu di u Canale d'Istanbul" hè statu messu in un saccu è purtatu à l'agenda di l'Assemblea, è i corsi d'acqua sò stati definiti cum'è "Waterway", Gökçe hà fattu a valutazione seguente: "Cù stu prughjettu, l'ecosistema di u Mari Neru. è u Mari di Marmara serà cumplettamente deterioratu è l'Istambul "finitu" Sfurtunatamente, ùn hè mai statu pensatu chì saria a fine di questu. I scientisti è e persone cunniscenze chì travaglianu nantu à i risultati chì emergeranu in casu di stu prughjettu; Anu purtatu à l'agenda e minacce chì Istanbul ponenu nantu à i boschi di u nordu, i bacini d'acqua, i zoni agriculi è di pasture, l'acqua sotterranea è a diversità biologica, chì sò sistemi di supportu di vita, è chì u drenaje di l'acqua sotterranea si deteriora.

Rimarchendu chì mantene a situazione di u prughjettu sicretu suscite dubbii, Gökçe hà dettu: "In cunfurmità cù a Cunvenzione di Bucarest firmata in u 1992 è u "Protocolu nantu à a Prutezzione di a Diversità Biologica è di u Paesaghju di u Mari Neru" chì hè entrata in vigore in 2011; U prughjettu cuncerna parechji paesi cù una costa à u Mari Neru ". hà fattu dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*