A crisa hè risolta in u trasportu gratuitu in Kocaeli

A crisa hè risolta in u trasportu gratuitu in Kocaeli: I membri di a Camera di i Conduttori di Minibus è Bus di Kocaeli anu annunziatu in un comunicatu di stampa u 6 d'aprile chì ùn ci sarà micca trasportu gratuitu.

Dopu chì a Camera di l'Operatori di Minibus è i Conduttori di l'Autobus hà cessatu a decisione di trasportu gratuitu, u presidente provinciale di u Partitu AK, Şemsettin Ceyhan, hà scontru cù u presidente è i membri di a camera è hà risoltu a crisa. I cunduttori di l'autobus aspittàranu finu à u 30 d'aprile per fà i so pagamenti retroattivi di 13 mesi. Se u pagamentu ùn hè micca fattu u sabbatu 30 d'aprile, i cunduttori di l'autobus cumincianu à prutestà da u 1 di maghju.

CEYHAN AVISU UNA REUNION
I membri di a Camera di Operatori di Minibus è Operatori di Autobus di Kocaeli anu annunziatu in un comunicatu di stampa u 6 d'aprile chì i citadini di l'età di 65 anni è più, i disabili è quelli cù carte di cumpagnie disabile ùn saranu micca trasportati gratuitamente da u luni 11 d'aprile. Dopu à l'incidentu, u presidente provinciale di u Partitu AK, Şemsettin Ceyhan, hà scontru cù a Càmera di i Conduttori di Minibus è di i Conduttori di Bus in SEKA Park Hotel ieri è hà tenutu una riunione annantu à a crisa. U presidente di a Càmera di Minibuses è Buses, Mustafa Kurt, a so gestione è i cunduttori eranu prisenti à a riunione. Dopu à a riunione, chì hè stata chjusa à a stampa, u sindaco Ceyhan hà fattu una dichjarazione à a stampa, affirmannu chì un accordu hè statu arrivatu.

L'AMU PRESENTAREmu À U PRIMUM MINISTRU
Dichjarà chì anu ghjuntu à un accordu nantu à 3 questioni, Şemsettin Ceyhan hà dettu: "Prima di tuttu, per circa 1 annu, i nostri citadini di più di 65 anni sò stati trasportati gratuitamente è ci era una quantità da pagà per veiculu risultatu da u trasportu gratuitu. . Quessi sò stati assai tardi, soprattuttu chì era u periodu elettorale, è emerge un prucessu di 13 mesi. Hopefully, assumemu a rispunsabilità di fà questi pagamenti à i nostri cummercianti attraversu u ministeru à a fine di u mese più tardi. Sì sti pagamenti ùn sò micca fatti à a fine di u mese, se i pagamenti ùn sò micca fatti u 1 di maghju, avemu dettu chì rispetteremu una tale situazione. Ci anu spressu chì i gruppi di trasportu gratuitu di a nostra cooperativa sò un pesu in termini di numeri. Avemu dichjaratu chì u prublema ùn era micca nantu à noi. Ma l'avemu dettu chì avemu attaccà à u prublema è sottumette i schedari chì preparanu à u ministeru pertinente è ancu à u nostru Primu Ministru. Anu rializatu un accordu chì dura per 1 annu, prima cunnisciutu cum'è "affittu", avà cunnisciutu cum'è "sistema di piscina", in una manera chì minimizeghja a vittima di i cunduttori di minibus. I discorsi sò stati sospesi. "Da u luni, un accordu hè statu ghjuntu cù i cunduttori di minibus per fà sta negoziazione più veloce".

GRAZIE À NOME DI I COMMERCIANTI
U sindaco Kurt hà enfatizatu chì Şemsettin Ceyhan hè u rappresentante Kocaeli di u Primu Ministru è hà dettu: "Vogliu ringrazià u presidente provinciale Şemsettin Ceyhan in nome di i nostri 2 mila 200 cummercianti. I nostri cummercianti passanu per un periodu assai difficiule. Videmu a so prumessa cum'è una nota di prumessa. Avemu ricevutu a so prumessa chì ci aiuteranu in questu tempu. Aspitteremu in silenziu. Ùn simu in una pusizioni di rinunzià à l'azzione. Solu l'azzione hè stata posposta. Speremu, aspittemu chì i prublemi sò risolti durante u posponimentu. U sindaco provinciale Ceyhan hà ancu una prumessa per noi. Aspittemu chì i pagamenti saranu fatti da u 30 d'aprile o u 1 di maghju. Ùn possu micca piantà u cummerciante se i pagamenti ùn sò micca fatti. Avà hè una strada morta. I cummercianti ùn anu più forza per resiste. Tuttu u mondu sapi questu. Se i pagamenti ùn sò micca fatti, u cuntattu serà chjusu. "Videremu inseme ciò chì succede dopu", disse.

CHE A PROMESSA DI U TRAMIA SIA GUARDATA
"Tutti vederanu ciò chì saranu e nostre azzioni", hà dettu Kurt, aghjustendu: "In 2017, u sindaco metropolitanu Karaosmanoğlu hà avutu una prumessa à 520 cummercianti di a cità nantu à u tram. Aspittemu chì sta prumessa sia mantenuta. Se Tram 520 prova di fà affari senza cummercianti, ùn pò micca fà affari. U porta ellu stessu. Sè diventemu partenarii in u so affari, tutti, cumpresi i citadini è i cummercianti, seranu soddisfatti. A strada di u tram era ancu un sbagliu in sè stessu. A pianificazione hè stata fatta senza dumandà à nimu. Hè stata fatta cù a logica di "in casu". U modu di travagliu deve esse fattu cù i cummercianti. Ùn ci hè bisognu di un tram. Hè un investimentu puliticu. In questu, hè stata alimentata da l'uppusizione. In questa situazione, tutti sò culpèvuli. Ci era un trenu in u centru di a cità, tutti si battevanu per esse cacciatu. Dopu, hè stata fatta una grande lotta per sguassà. Ùn possu micca pensà à Yenişehir è Mehmet Ali Pasha. A cità hè a cità di tutti noi. Ellu disse: "L'investimentu hè statu fattu pensendu chì ùn si pudia micca fà, ùn si pudia micca fà".

Ùn ci hè micca cura per quelli chì morenu cù ciò chì hè accadutu
Ceyhan hà fattu e seguenti dichjarazioni: "Dopu à risolve i prublemi, avemu fattu passi. I passi sò stati fatti per eliminà i prublemi finanziarii in quantu à pagà per veiculu per u trasportu di e persone di più di 65 anni. Avemu ancu scontru cù e persone pertinenti. U pagamentu hè previstu in 15 ghjorni. Dopu chì stu prublema hè risolta, avemu da scuntrà cù i nostri cummercianti nantu à a piscina. A nostra intenzione ùn hè micca di pruvucà a tensione in a cità, simu in favore di risolve i prublemi à a tavula. Purteremu u schedariu preparatu da i cummercianti à Ankara. Hà fattu ancu e seguenti dichjarazioni in quantu à u prublema di u tram: "Ùn ci hè micca cura per ciò chì hè accadutu è mortu. U prublema serà discutitu dopu chì l'investimentu di tram hè finitu. Dumane parlemu di u metro. Travagliemu per furnisce e persone cun trasportu convenientu. Se ognunu conduce i so veiculi, nisun prublema serà risoltu. "Travagliemu per assicurà chì i cummercianti ùn sò micca vittime".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*