L'ultimu ponte nantu à u Bay Crossing Bridge serà piazzatu oghje

L'ultimu ponte serà piazzatu oghje nantu à u Ponte di Traversa di a Baia: L'installazione finale di u ponte nantu à u Ponte Sospesu di Izmit Bay Crossing, chì serà u quartu ponte di sospensione cù a più grande portata media di u mondu, serà fatta cù una ceremonia chì u presidente Erdoğan è Prime U Ministru Davutoğlu hè previstu di participà.

U travagliu nantu à u Ponte di Traversamentu di a Baia di Izmit, chì hè a tappa più grande di u Prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-Izmir, chì riducerà u tempu di trasportu trà Istanbul è Izmir da 9 ore à 3,5 ore, hè finitu.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu sò previsti per assistisce à a ceremonia chì si terrà per a stallazione di u ponte finale nantu à u ponte, chì hè qualificatu cum'è a collana di u Golfu di Izmit.

L'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir (Incluse İzmit Bay Crossing and Connection Roads), custruita cù u mudellu di build-operate-trasferimentu, serà di 384 chilometri, 49 chilometri di autostrada è 433 chilometri di strade di cunnessione.

U prughjettu principia cù un intercambiu (2,5 × 2 corsie) da esse custruitu à circa 5 chilometri da a Gebze Köprülü Junction nantu à l'Autostrada Anatoliana versu Ankara è finisce à l'esistente Bus Station Junction nantu à a Strada di İzmir Ring.

Cù una altezza di a torre di 252 metri, una larghezza di ponte di 35,93 metri, una larghezza media di 550 metri è una lunghezza tutale di 2 mila 682 metri, u ponte, chì si trova in u 4u postu trà i più grandi ponti sospesi in u mondu cù campate medie, hè custituitu da 99,5. per centu di i blocchi d'ancora di u nordu è u sudu, aghju finitu.

U ponte finale serà stallatu nantu à u ponte u ghjovi 21 d'aprile, cù una cerimonia à a quale u presidente Erdoğan è u primu ministru Davutoğlu sò previsti.

Hè previstu chì u ponte serà apertu à u trafficu à a fini di maghju, cù a fine di u travagliu di l'assemblea à a fine di u mese, l'opere di superstruttura (insulazione è asfaltu) è altre pruduzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*