A manu di a donna nantu à a vittura naziunale di merci

A manu di e donne à u vagone naziunale di merci: In TÜDEMSAŞ, chì pruduce prudutti industriali cù vagoni di merci è veiculi di ricambio per u settore ferroviariu in Sivas, e donne sò ancu implicate in ogni tappa di u trenu naziunale, da u disegnu di i vagoni di merci à a produzzione. .

TÜDEMSAŞ, chì svolge u so travagliu cù circa 418 persone esperte in una zona di 500 mila metri quadrati in a cità, impiega ancu persunale femminile in a produzzione, u disignu è a riparazione di a produzzione di vagoni, a riparazione di vagoni, e fabbriche di fabbricazione di metalli è tutti. tipi di parti di piante è machini, chì sò chjamati "industria pesante".

E donne chì tiranu e parti di a machina è i vagoni durante a fase di cuncepimentu andonu à e fabbriche per aiutà à a produzzione è eseguisce u mantenimentu, a riparazione è u cuntrollu di qualità di e parte chì esce da a produzzione.

U travagliu cum'è u capu di filiale di u sistema di migliurà a qualità in a fabbrica, Vildan Kocamemik (39) hà dettu chì hà travagliatu in a fabbrica per 7 anni.

Spieghendu chì ella porta a certificazione è a certificazione di i travaglii di fabricazione è riparazione di vagoni cù e donne chì travaglianu in a so unità, Kocamemik hà dettu: "Questu hè u settore di l'industria pesante. In l'ultimi anni, ùn hè micca stata una zona di travagliu preferita da e donne. A nostra alta dirigenza sustene l'impiegati femminili in questu sensu. Mentre chì un novu approcciu di produzzione hè statu aduttatu quì, hè statu creatu un ambiente induve e donne puderanu travaglià cunfortu è pacificu ". disse.
"Semu fieri chì a manu di una donna hà toccu u carru naziunale"

Ayşenur Şahin Arslan (27), chì travaglia cum'è persunale tecnicu in a fabbrica, hà ancu spiegatu chì hà travagliatu in u dipartimentu di pianificazione di a produzzione per 1,5 anni è chì hè piacevule à travaglià in l'industria pesante.

Attenzione à e difficultà di a so professione, Arslan hà dettu:

"Site in periculu constante. Ci sò qualchi materiali pisanti, avemu da aduprà. Travagliemu constantemente sottu grue, chì porta risichi. Ma u campu significa vede induve tuttu principia. Un locu induve e cose venenu à u fruttu. Avemu vistu quantu sforzu passa ancu in a più chjuca cosa. Semu felici quandu avemu ancu una piccula cuntribuzione à questu. Semu ancu fieri chì a manu di una donna hà toccu u vagone domesticu è naziunale. Hè una eccitazione diversa per noi. Sapemu chì tappe sò passate è cù quali difficultà sti carri sò stati certificati. Hè un onore per noi di cumpete cù u mondu è l'Europa in questu sensu. Hè assai piacevule per avè a nostra cuntribuzione ancu in questu ".
"Semu in a prima fase di produzzione di u vagone naziunale di merci"

Dichjarà chì l'omi anu sempre travagliatu in u settore, ma l'interessu di e donne in questu settore hè aumentatu, Arslan hà dettu: "Per a prima volta in Turchia, e mani di e donne custruiscenu carri di produzzione domestica in cunfurmità cù i standard europei in TÜDEMSAŞ, è a manu di e donne hè presente. in questu da a prima tappa à l'ultima tappa ". disse.

Unu di l'impiegati, Pınar If (28), hà dichjaratu ch'ella hà travagliatu in TÜDEMSAŞ dapoi 3,5 anni è chì dopu avè cuncepitu in u magazinu di pittura, sò scesi in u campu è verificatu e fasi di pruduzzione è assemblea.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*