A municipalità metropolitana di İzmir hà sceltu u pruduttu di Alonsedra nantu à l'asfaltu di bitume per i tramvii

asfaltu masticu ozenray
asfaltu masticu ozenray

A municipalità metropolitana di Izmir hà sceltu u pruduttu: edilon) (sedra in asfaltu di bitume nantu à Tramways: edilon) (sedra, venduta à Gülermek da a cumpagnia Sedrafer Extra, hà cuminciatu à esse applicata. OzenRay L'asfaltu di bitume di ferrovia, riscaldatu cù una caldaia speciale furnita da a cumpagnia, hè versatu nantu à i lati di i dui rails per furnisce l'acqua è l'insulazione acustica. U primu travagliu di prova di colata d'asfaltu di mastice da Özenray Karşıyaka è i tramvii Konak sò stati fatti a settimana passata.

Sedrafer Extra, chì hè stata utilizata per parechji anni è appruvata da l'autorità ferroviarie tedesche, hè un asfaltu di mastice di qualità superiore utilizatu in i tram è i metro di Kayseri, Eskişehir, Samsun è Istanbul. U pruduttu, chì ùn hè micca affettatu da e cundizioni climatichi caldi è friddi, hè pruduciutu apposta per e ferrovie.

A cuntrariu di l'altri prudutti in quantu à a densità è a proprietà chimica, u pruduttu, chì furnisce vantaghji in l'isolamentu di u sonu, u calore, l'acqua è a vibrazione, hè appiicatu caldu. Ci hè ancu un pruduttu STP applicatu à u friddu da a firma Edenon (sedra.

Fabricazione cù caldaie speciali

A cumpagnia Özen hà cuminciatu à appiecà cù caldaie speciali sviluppate per l'asfaltu di mastice per esse versatu nantu à i bordi di a ferrovia. Queste caldaie di 750 litri ponu mantene l'asfaltu masticu per un bellu pezzu à a temperatura desiderata.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*