L'armi sò stati arrotolati per a prima rota di u trenu domesticu

E maniche sò arrotolate per a prima rota di u trenu domesticu: Kardemir, unu di l'impurtanti stabilimenti integrati di pruduzzione d'acciaio in Turchia, hà rimbursatu e maniche per a produzzione di ferro di ferro è di rota di trenu.

Karabük Demir Çelik Sanayi ve Ticaret AŞ (Kardemir), unu di i più impurtanti stabilimenti integrati di produzzione d'acciaio in Turchia, implementerà dui investimenti impurtanti, unu in verge, u pruduttu semifinitu di fili d'acciaio in pneumatici di veiculi, è l'altru in rota di trenu. pruduzzione.

U direttore generale di Kardemir, Uğur Yılmaz, hà dettu chì l'investimentu di laminazione di bobine è barre, chì include a produzzione di verge, chì hè u filu d'acciaio semifinitu in pneumatici di veiculi, serà messu in opera à a fine di stu mese.
Dichjarà chì a linea di produzzione detta produrrà vergella da 5,5 millimetri à 25 millimetri, bobine spessi da 20 millimetri à 50 millimetri, acciai di custruzzione nervati da 8 millimetri à 40 millimetri è barre tondi di alta qualità da 20 millimetri à 100 millimetri, Yılmaz hà dettu chì alcuni di i prudutti in quistione ùn sò ancu dispunibuli in Turchia, hà nutatu chì ùn ci era micca produzzione.

Spieghendu chì a capacità di produzzione annuale di a facilità serà di 700 mila tunnellate, Yılmaz hà dettu chì l'infrastruttura chì pò pruduce finu à 1,4 milioni di tunnellate annu hè stata stabilita.

Yılmaz hà datu ancu infurmazioni nantu à u filu di filu, chì hè trà i prudutti chì deve esse pruduciutu in u laminatore è hè un semiproduttu di fili d'acciaio in pneumatici di veiculi. Rimarchendu chì ci sò cumpagnie chì producenu i fili in Turchia è in u mondu, Yılmaz hà dettu: "Produceremu u filu semi-finitu di stu filu in a nostra nova facilità. Stu filu hè un pruduttu assai speciale cù un altu valore aghjuntu. Si pò dì ch’ellu hè l’ultimu puntu ghjuntu in l’acciai longu ».

A prima rota di trenu domesticu in 2017
Esprimendu chì un altru investimentu impurtante per esse realizatu da Kardemir serà a produzzione di roti di treni, Yılmaz hà dichjaratu chì metteranu in pratica a facilità cunnessa à a fine di u 2017.

Dichjarà chì a tecnulugia robotica serà aduprata in a produzzione di roti, Yılmaz hà dettu: "Un tali pruduttu ùn hè micca pruduttu in Turchia. Serà un prughjettu chì riceve un sustegnu di incentivazione d'investimentu ", disse.

Nutendu chì circa 20-30 mila roti di treni sò aduprate annu in Turchia, Yılmaz hà dettu: "A nostra facilità averà una capacità di produzzione di 200 mila unità. Dunque, avemu bisognu di esportà a parte surplus ", disse.
Dichjarà chì TCDD importa attualmente e roti in quistione, Yılmaz hà dettu chì da questa perspettiva, l'investimentu hè strategicu cum'è a produzzione ferroviaria.

Si pò ghjunghje sin'à 200 mila tunnillati.
Toccu à i sviluppi in ferrovia, chì hè unu di i prudutti impurtanti di a cumpagnia, Yılmaz hà dettu chì in l'ultimi 3 anni, anu vindutu 357 mila tunnellate di ferrovia, di quali 81 mila tunnellate per l'esportazione è 438 mila tunnellate per l'esportazione. scopi.
Dichjarà chì anu battutu un record in a produzzione è a vendita di ferrovie cù 170 mila tunnellate l'annu passatu, Yılmaz hà dettu: "A capacità annuale di u nostru laminatore hè di 400 mila tunnellate. A capacità varieghja secondu u tipu di pruduttu. L'annu passatu, avemu battutu un record è pruduciutu 170 mila tunnellate di ferrovia, ma oghje, se e cundizioni di u mercatu permettenu, hè pussibule ghjunghje sin'à 200 mila tunnellati. Questu hè un livellu di produzzione chì risponde à i bisogni di i nostri vicini è di u nostru paese ".

Enfatizendu chì sò l'unicu fabricatore di ferrovie in Turchia è in u Mediu Oriente, Yılmaz hà nutatu chì u so mercatu d'esportazione più impurtante hè l'Iran, è chì esportanu in Etiopia è in i paesi di u Mediu Oriente.
Enfatizendu chì l'Iran hè unu di i so clienti impurtanti, Yılmaz hà dichjaratu chì aspettanu sviluppi pusitivi in ​​l'esportazioni in i paesi di a regione, cumpresu l'Iran, in u periodu à vene.

Rimarchendu chì u novu ambiente chì emergerà quandu un ordine hè ristabilitu in u Mediu Oriente, induve ci hè turbulenza interna, li offre opportunità cum'è l'unicu fabricatore di ferrovie in a regione, Yılmaz hà dettu: "A Cina è a Russia anu ancu offerta per ferrovia, ma a qualità di i nostri rails hè di a stessa qualità di i prudutti europei ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*