Satso à Prumuzione Prufessiunale è Ghjorni di Carriera

À u Satso Vocational Promotion and Career Days: U primu di i prugrammi in u scopu di u Prughjettu per a Prumuzione di i Settori à i Licei Professionali Industriali si sò tenuti in Fatih Vocational and Technical Anatolian High School in cooperazione cù a Camera di Cummerciu di Sakarya. è Industria (SATSO) è a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale.

Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale di Sakarya Mevlüt Kuntoğlu è Vicepresidente di u Cunsigliu di SATSO Orhan Yılgenci, Direttore di l'Educazione Naziunale di u Distrettu di Adapazarı Ziya Cevherli, Direttore Diputatu di a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di Sakarya rispunsevule per l'Educazione Tecnica è Professionale Atilla Özgür, Membru di u Cunsigliu di SATSO Emrullah Terzioğlu, SATSO U Sicritariu Generale Yiğit Ateş è u Direttore Generale SAVASAŞ Hülya Sönmez anu participatu à u prugramma, è u settore di Sistemi Ferroviari è u dipartimentu di Sistemi Ferroviari in i licei prufessiunali sò stati introdotti. U Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale Mevlüt Kuntoğlu, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione, hà manifestatu a so satisfaczione vulendu chì i prugrammi di prumuzione di u settore chì partenu in u scopu di u protocolu firmatu trà a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya è a Direzzione Provinciale di Naziunale. L'educazione seria benefica. Espristendu chì l'educazione prufessionale di qualità è di decisione curretta porterà un impiegu qualificatu, Kuntoğlu hà ancu attiratu l'attenzione à i risultati pusitivi di u studiu per u settore di l'industria è l'educazione.

Orhan Yılgenci, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya, hà dettu chì l'infrastruttura industriale in u settore industriale hè stata rinfurzata in l'ultimi anni cù i cuntributi di SATSO, cù l'accelerazione settoriale di a pruvincia di Sakarya. in l'agricultura settoriale è l'industria basata nantu à l'agricultura. U vicepresidentu Yılgenci hà dettu: "Oghje, pianificemu 11 industrie organizzate è avemu bisognu di 11 o più impiegati in 70 industrie organizzate. Se calcule 70 mila impiegati cù i so membri di a famiglia è multiplicate per 4, ci hè una crescita di pupulazione di circa 300 mila. Per quessa, avemu da scuntrà questu cù e nostre risorse o tali bisogni ponu esse soddisfatti da l'immigrazione da l'esteru. Sakarya hè una regione cù vantaghji serii in quantu à a logistica è u locu. A nostra prima priorità hè di valutà stu vantaghju in favore di i nostri residenti, i nostri figlioli, vale à dì in favore di Sakarya. Tuttavia, i patroni ùn ponu truvà i travagliadori di qualità chì volenu. Quandu u fighjemu da l'ochji di i nostri studienti, vedemu chì i nostri amichi chì volenu travaglià ùn ponu micca travaglià in i travaglii chì amanu, in i campi chì volenu travaglià. Avemu fattu un sforzu seriu per cumminà sti dui bisogni currettamente è per fà felici i dui partiti. Chì tippu di staffu hè necessariu in Sakarya, in quale ramu furnimu un futuru, avemu u scopu di guidà i nostri studienti in a scelta di una professione per questu scopu. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu in quistione è volenu chì u nostru travagliu sia benefiziu per a nostra pruvincia è u nostru paese.

Venendu à u podium dopu Orhan Yılgenci, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione SATSO, Sakarya Vagon Sanayi A.Ş. U direttore generale Hülya Sönmez hà datu infurmazioni nantu à u settore di i sistemi ferroviari, u so postu in Turchia, u travagliu ghjustu, u sistema di l'impiegatu ghjustu. In u so discorsu, Sönmez hà dettu: "Quandu a tecnulugia in via di sviluppu è u mondu mundialisante s'uniscenu, anu cuminciatu à emergere gruppi occupazionali assai diffirenti è i gruppi occupazionali necessitanu ancu sapè fà in elli stessi. Dicendu chì "Possu fà qualcosa", u periodu hè finitu, hà datu infurmazioni detallate nantu à l'operazione di SAVASAŞ è u locu di i sistemi ferroviari trà i settori in via di sviluppu.

SATSO Prumuzione Prufessiunale è Ghjorni di Carriera, chì sò stati iniziati in u quadru di a cooperazione scola-industria, cuntinueghjanu cù l'intruduzioni di i settori di fabricazione di machini, automobili è mobili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*