Storia Nostalgica di i Ferroviari in Stu Museu

A Storia Nostalgica di e Ferroviari hè In Questu Museu: U museu di l'Industria di Macchine Ferroviarie Turche (TÜDEMSAŞ) offre à i so visitatori un viaghju nostalgicu cù e parti prodotte è aduprate per e rete di ferru durante è dopu à u periodu ottomanu.

Operatu sottu u nome di TÜDEMSAŞ, u museu, chì hè statu stabilitu in u 1939 sottu u nome "Sivas Cer Atelyesi" per a riparazione di locomotive a vapore è vagoni di merci utilizati da e Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia, mette in luce u passatu cù i pezzi 3. d'antichità in mostra.

In u museu, induve i prudutti pruduciuti in a fabbrica sò stati esposti da u so stabilimentu, ci sò assai materiali interessanti da mudelli prototipi di vagone à i pezzi più chjuchi di vagone. Diversi strumenti musicali storichi, cumpresi strumenti fatti da u persunale di TÜDEMSAŞ, sò ancu esposti in u museu, induve si trovanu piatti di ferrovia di u periodu ottomanu.

In u museu, i stampi di i blocchi di mutore fatti da u persunale tecnicu di TÜDEMSAŞ per a prima vittura domestica "Devrim" sò trà i prudutti chì attiranu a più attenzione da i visitatori.

Ahmet İzzet Göze, Vice Direttore Generale di TÜDEMSAŞ, hà dettu in una dichjarazione chì più di 20 pezzi, chì anu cuminciatu à esse raccolti circa 3 anni fà, sò esposti in u museu.

Dichjarà chì i travagliadori di a fabbrica cullighjanu assai pezzi per u museu, Göze hà dettu: "I nostri amichi anu purtatu i materiali chì anu cunsideratu appropritatu per u museu. Quandu stu edifiziu hè statu rimodellatu in u 2010, hè diventatu un ambiente più largu. Avemu ancu pezzi chì anu 100 anni. Avemu ancu mostra un pezzu di ferrovia da u 1889. Avemu cullatu assai pezzi per u museu, è a nostra cullizzioni hè sempre cuntinueghja. disse.

Göze spiegò chì certi pezzi pruduciuti in i tempi antichi è da diversi paesi sò esposti in u museu, chì a fabbrica, chì a fundazione hè stata stabilita in u 1934, hè stata messa in serviziu in u 1939, è chì i pezzi purtati da Germania sò stati usati per u trasportu ferroviariu. à quellu tempu.

Esprimendu chì quelli chì anu visitatu u museu li piacia assai, Göze hà dettu: "Ci sò ancu piatti chì alcune cumpagnie straniere anu messu in locomotive o vagoni. I visitori piace u museu. Avemu ancu visitori da l'esteru. Anu ancu attribuisce una grande impurtanza à tali studii. Puderanu ancu vede parti di e macchine chì a so propria nazione hà fattu 100 anni o più, è in questu casu, li piace assai ". usatu a frasa.

U muffa di u mutore di a vittura "Rivoluzione" attrae a più attenzione.

Parlendu di certi pezzi in u museu, Göze hà dettu:

"Ci sò pezzi di u periodu ottomanu in u museu. Ci sò arnesi manuali da quellu periodu è illuminazione utilizata in ferrovie. Ci sò platti di locomotive utilizati in i ferrovie ottomane è ancu i centrali telefonichi di quellu periodu. Anu fattu un mudellu da i primi vagoni chì cuminciaru à esse pruduciutu in a nostra fabbrica, è questi sò in u nostru museu. Ci sò mudelli di tutti i vagoni fabbricati, ancu a locomotiva Bozkurt hà un mudellu. U stampu di bloccu di u mutore fattu da u persunale tecnicu TÜDEMSAŞ per a prima automobile domestica "Devrim" hè ancu esibita in u museu. Una fonderia hè stata aperta in u 1951. In questa funderia, anu fattu u bloccu di u mutore è alcune parti di a vittura Devrim. Un muffa di stu pezzu hè in u nostru museu. In fatti, hè u pezzu chì attrae a più attenzione ".

Rimarchendu chì quelli chì visitanu u museu ponu facilmente vede da induve vene a storia di a ferrovia, è e traverse di legnu, di ferru è di cimentu utilizati in a custruzzione di e ferrovie, Göze hà dettu: "Avemu ritratti di quelli anni. U scopu quì hè di esibisce i nostri prudutti, una parte di quale hè cumplettamente i nostri prudutti. I nostri impiegati chì vedenu u museu sò ancu più entusiasti. L'impiegati quì portanu vechji prudutti, è li mostramu quì ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*