U Ministru di i Trasporti di Malta Ammira u Museu Ferroviariu

Joe Mizzi
Joe Mizzi

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture di Malta Joe Mizzi era l'invitatu di TCDD. U Ministru di i Trasporti è di l'Infrastrutture di Malta, Joe Mizzi, hà dichjaratu ch'ellu era assai impressiunatu da u Museu di i Ferroviari, chì cuntene oggetti di tutte e fasi di a storia di e ferrovie, è hà dettu: "U Museu di i Ferroviari m'hà fascinatu. "dissi.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture di Malta Joe Mizzi, chì hè venutu in Turchia per una visita ufficiale, era l'invitatu di TCDD u 30 di marzu di u 2016. Accogliutu da u Vice Direttore Generale İsmail Murtazaoğlu, u ministru invitatu Mizzi hà visitatu a Casa Atatürk è u Museu Ferroviariu durante a Lotta Naziunale, chì era chjamatu Edificiu di Direzzione, postu chì era adupratu cum'è Quartier Generale di u Comandante in Capu durante a Lotta Naziunale, è Atatürk Wagon, chì era utilizatu da Atatürk in i so tour di paese.

Mizzi, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità da u Vice Direttore Generale İsmail Murtazaoğlu, hà ancu firmatu u Libru di Memoir à a Sala VIP è hà fattu valutazioni nantu à a so visita.

"U MUSEU FERROVIARI m'hà affascinatu"

Ricordendu chì ùn ci hè micca una ferrovia in Malta, Mizzi hà enfatizatu chì ci deve esse una ferrovia in u sistema di trasportu.

U Ministru di i Trasporti è di l'Infrastrutture di Malta, Joe Mizzi, hà dettu ch'ellu era assai impressiunatu cù u Museu per via di a so cunnessione cù a storia di a Guerra di l'Indipendenza è hà dettu: "U Museu m'hà impressiunatu assai, soprattuttu per via di a so storia ligata à a liberazione di u paese. Questu hè induve si trova sia a storia di e ferrovie sia e decisioni nantu à u paese. Hè ancu un locu induve a cumunicazione hè furnita. Sapete, a cumunicazione era assai difficiule allora. Ma a reta di cumunicazione esistente pare abbastanza per quellu tempu. I travaglii ligati à a cumunicazione m'hà affascinatu. Hè stata una visita assai interessante per mè ". disse.

STORIA FERROVIARIA DI MALTA

Malta, chì hè custituita di trè isule grandi è duie chjuche in u sudu di a Sicilia in u Mediterraniu cintrali, ùn hà ancu una reta di ferrovia.

In u 1883, a linea di ferrovia di 11.2 km trà Valletta è Mdina era operata da a cumpagnia di Malta Railways. Tuttavia, era chjusu quandu a Cumpagnia Ferroviaria fallì.

A linea ferroviaria, chì hè stata riapertura in u 1892, hè stata chjusa in u 1931 per ragioni ecunomiche è trasformata in autostrada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*