U Ministru di i Trasporti di u Ghjordanu era l'invitatu di TCDD

U Ministru di u Trasportu Jordanian era l'invitatu di TCDD: U Ministru di Trasportu Jordanian, Ayman Hatahet, visitò a Residenza Ataturk è u Museu di Ferrovie è u Carru Biancu durante a Guerra di l'Indipendenza.

U Ministru di u Trasportu Jordanian Ayman Hatahet, chì hè in u nostru paese per una visita ufficiale, hà visitatu u Museu di a Residenza è di i Ferroviari Atatürk durante a Guerra di l'Indipendenza in Ankara è u vagone biancu chì Atatürk hà utilizatu durante i so viaghji di paese.

Durante a visita accumpagnatu da u Diputatu Direttore Generale İsmail Murtazaoğlu, u Ministru di i Trasporti Hatahet hà ricevutu infurmazioni nantu à l'uggetti storichi in u Museu.

I TURCHI DEVERU esse fieru di e so ferrovie

Dopu à l'imbarcu di u Trenu d'Alta Velocità, andò à a Stazione VIP Lounge è hà rispostu à e dumande chì li ponenu quì. Hatahet hà dichjaratu ch'ellu era assai piacè di visità Turchia è visità u Museu di a Ferrovia, è enfatizatu chì i Turchi duveranu esse fieri. i so investimenti ferroviari chì cumincianu cù Ataturk è sò sempre cuntinueghjanu. Sottulineendu chì i treni d'alta velocità sò assai populari, Hatahet hà dettu chì vulia avè tali veiculi di trasportu ferroviariu mudernu in u so paese.

In riferimentu à a Ferrovia Hejaz, Hatahet hà dichjaratu chì a Ferrovia Hejaz hè stata custruita da l'Ottumani, ma i musulmani di u mondu, in particulare a Malasia, anu fattu cuntributi finanziarii à a custruzzione di sta strada.

Indittendu chì TİKA hà decisu di restaurà e strutture di a Ferrovia di Hejaz in Giordania durante a visita di u Primu Ministru turcu Ahmet Davutoğlu in Ghjordanu, u Ministru di i Trasporti di u Ghjordanu Ayman Hatahet hà dettu: "Seraghju felice di vedevi in ​​Giordania quandu sta risturazione hè stata fatta. finitu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*