U giant cinese di 37 miliardi di dollari produce i novi vagoni di metro di Izmir

U giant cinese di 37 miliardi di dollari produce i novi vagoni di metro di Izmir: Zhigang, u capu di u CRRC Chinese, chì produce i novi vagoni di metro di Izmir, hè ghjuntu in Turchia per invità u sindaco metropolitanu di Izmir Aziz Kocaoglu. I primi vagoni fabbricati da a cumpagnia gigante, chì hà fattu un fatturatu di 37 miliardi di dollari l'annu passatu, seranu in Izmir da settembre. İzmir Metro A.Ş. duplicà a so flotta cù 2017 novi vagoni da esse cumpletati à a mità di u 95.

İzmir Metropolitan Municipality's Metro A.Ş. Mentre a produzzione di 95 vagoni urdinati per esse utilizati da a cumpagnia cuntinueghja in Cina, Hou Zhigang, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di u fabricatore CRRC, hà visitatu u presidente Aziz Kocaoğlu. Zhigang hà invitatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir in u so paese per a ceremonia induve lancià u primu batch di novi carri.

Zhigang, chì hà trasmessu infurmazioni nantu à i prucessi di produzzione è i novi prughjetti di i novi vagoni di Izmir in a Municipalità Metropolitana di Izmir, induve hè ghjuntu cù una delegazione cumpresi i Vice Presidenti Yu Weiping è Wu Ann, hà presentatu a so pretendenza cù e parolle "Avemu scupertu novu. terra cù i nostri novi veiculi ".

U fatturatu di l'annu passatu era di 37 miliardi di dollari

CRRC Corporation Ltd., cù sede in a capitale di Pechino, hè una sucietà gigante di longa stabilita fundata in u 1881. CRRC, chì hè un pioniere in a fabricazione di sistemi ferroviari, hà fattu un fatturatu di 37 miliardi di dollari l'annu passatu. 300 chilometri per ora. A cumpagnia, chì hè u fabricatore di treni EMU veloci, travaglia ancu in autobus elettrici, parchi eolichi è sistemi di trattamentu d'acqua. CRRC opera cù 10 mila persone.

U numaru di vagoni serà radduppiatu

Izmir Metro A.S. A fabricazione di a flotta di 95 set di 19 carri acquistati da CRRC cuntinueghja in a fabbrica gigante di CRRC di 2.3 milioni di metri quadrati in Tangshan. A prima parte di i novi vagoni, cù un costu di 79.8 milioni d'euros, cumincianu à esse in Izmir da settembre. Cù l'arrivu di tutti i set da a mità di u 2017, u Metro di İzmir hà più di duppià u numeru di veiculi in a so flotta. İzmir Metro A.Ş. cuntinueghja sempre à serve cù 87 vagoni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*