Più di 500 persone anu attraversatu u 3u Ponte à pedi

Più di 500 persone attraversò u 3u Ponte à pedi: A cumpagnia di materiali di custruzzione di Turchia, Akçansa, hè diventata u centru di l'attenzione cù u so stand tecnologicu à a 10a Fiera di a Costruzione, chì hà fattu trà 14-39 di maghju di questu annu.

3rd Bridge Walk in a Fiera di l'Edifiziu

U ghjocu MineCraft, adattatu da Akçansa à i prughjetti di riferimentu, a so mappa interattiva chì mostra i so campi d'attività è i prughjetti di a realtà virtuale attiranu l'attenzione. I visitori chì attravirsanu u 3u Ponte à pedi cù occhiali di realtà virtuale anu ancu una sperienza diversa.

A cumpagnia di materiali di costruzione di Turchia, Akçansa, hà purtatu una nova sperienza à i so visitatori à a 39th Building Fair, chì hà riunitu i rapprisentanti di l'industria di l'edilizia. Akçansa hà inclusu prughjetti di riferimentu in MineCraft, u ghjocu più ghjucatu in u mondu cù più di 100 milioni d'utilizatori è più di 1 milione di ghjucatori instantani in u mondu. Cusì, hà datu à i visitori l'uppurtunità di custruisce prughjetti di riferimentu giganti cum'è u 3rd Bridge è Türk Telekom Arena in u ghjocu Betonik City.

Istanbul hè stata custruita per MineCraft

Akçansa hà custruitu i prughjetti di riferimentu di Betonsa per Minecraft specificamente per a Fiera di l'Edifiziu. Per a custruzzione, più di 240 milioni di brique sò stati utilizati in u ghjocu in 42 ore. Mentre u stand Akçansa hà attiratu un grande interessu da i visitatori, u primu ghjornu di a fiera, più di 500 persone anu attraversatu u 3u Ponte cù lenti di realtà virtuale.

A Realità Aumentata à u stand Akçansa...

Akçansa hà ancu introduttu i so prughjetti attuali à i participanti cù l'applicazione di Realtà Aumentata, chì permette à l'imaghjini reali riflesse nantu à u screnu per esse arricchite per via di a realtà virtuale utilizendu a camera di tablette è telefoni intelligenti. I visitori di u stand anu vistu i campi di attività di Akçansa nantu à una sola touch screen nantu à una mappa interattiva.

Zenar: "Eseguimu travaglii chì facenu a diferenza per tutti"

U direttore generale di Akçansa, Umut Zenar, hà dichjaratu chì Akçansa mostra approcci innovatori seguendu a dinamica di u mercatu, i so clienti è i so bisogni è hà dettu: "Akçansa hè u capu di l'industria di i materiali di costruzione in Turchia. Tuttavia, sta dirigenza ùn hè micca risultatu da u rendiment numericu solu. Cum'è una sucietà pioniera chì valorizza l'innuvazione, sviluppemu prudutti è suluzioni chì rispondenu à e richieste innovative di i nostri clienti. Facemu travaglii chì facenu a diferenza per tutti ".

Akçansa ùn pò micca abbastanza di premii

Akçansa, chì hè statu sceltu cum'è a "Compagnia più ammirata" di l'industria di cimentu per u 14u annu consecutivu in l'urganizazione "Most Admired" organizata da Capital Magazine, hà vintu u III. Hè statu ritenutu degnu di u Premiu di l'Eroi Low Carbon cum'è parte di u Summit di u Carbon di Istanbul. Akçansa hà ancu vintu u Gran Premiu in a categuria "Creatore di valore" à a settima Sabancı Golden Collar Awards. In u listessu cuncorsu, hà vintu u primu postu in Ugualità à u travagliu, u primu postu in Orientazione di u mercatu in a categuria individuale, è menzione d'onore in Investir in People.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*