L'impresa turca hà vintu l'offerta di linea di tram in Maroccu

A Cumpagnia Turca hà vintu l'offerta di a linea di tram in Maroccu: Hè statu informatu chì una cumpagnia turca hà vintu u cuncorsu di a linea di tram chì si terrà in Casablanca, Maroccu.

In a dichjarazione fatta da a Direzzione di Strada è Trasportu di a Municipalità di Casablanca, hè statu dichjaratu chì a cumpagnia Yapı Merkezi, chì hà participatu da Turchia, hà vintu l'offerta per a linea di tramvia di a 2ª tappa di a cità di Casablanca.

U Manager di Strada è Trasportu di a Municipalità di Casablanca, Muhammed Burahim, hà dettu in una dichjarazione: "Dopu à a fine di a 1ª tappa, chì hè in custruzzione in Casablanca, l'offerta di tram 2018 milioni di dirham (900 milioni di dollari), chì hè prevista per inizià in 92, sarà esse fattu da Yapı Merkezi, cù quale avemu travagliatu prima ". disse.

In a dichjarazione scritta fatta da Yapı Merkezi, "U Prughjettu di a Seconda Linea di Tram di Casablanca hè a continuazione di a prima linea custruita da Yapı Merkezi trà 2010-2013. A prestazione superiore mostrata in a prima linea hà ghjucatu un rolu impurtante per portà u prughjettu di a seconda linea à Yapı Merkezi. dichjarazioni sò state incluse.

A durata di u sistema di ferrovia ligera, chì hè prevista per esse cumpletata in 29 mesi, serà di 14 673 metri è custituirà di 20 fermate.

Seprop è SGTM da Maroccu, Colas Rail da l'Inghilterra, Yapı Merkezi è Makyol da Turchia è Somafel da Portugallu anu participatu à l'offerta organizata da a cumpagnia Kaza-Transport appartenente à a municipalità di Casablanca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*