Çambaşı Plateau è u mare si uniscenu cù a funivia

U pianu di Çambası è u mare sò cunnessi da una funivia: Dopu à u prughjettu di l'Aeroportu Ordu-Giresun, chì hè u "primu è l'unicu aeroportu custruitu interamente nantu à u mare" in Europa è Turchia, u travagliu per a realizazione di altri prughjetti di trasportu è turismu. in a regione cuntinueghja.

Dopu à u prughjettu di l'Aeroportu Ordu-Giresun, chì hà a distinzione di esse u "primu è unicu aeroportu custruitu interamente nantu à u mare" in Europa è in Turchia, i studii per a realizazione di altri prughjetti di trasportu è turismu in a regione cuntinueghjanu.

In a so dichjarazione, u guvernatore Ordu İrfan Balkanlıoğlu hà dichjaratu chì u prughjettu di a Strada di u Mar Neru-Mediterraniu, chì hè in custruzzione in a regione dopu à l'Aeroportu Ordu-Giresun, hè ancu chjamatu "prughjettu di u seculu" è hà dettu: "U passatu di stu sognu. torna à u periodu ottomanu. Durante u regnu di Sultan Abdülhamit, a strada di 600 chilometri hè stata tracciata da i Francesi in u 1880. In quelli tempi, si chjamava « Dereyolu ». Questa strada hè una strada impurtante chì cunnetta u nordu à u sudu. disse.

Nutendu chì a prima tappa di a strada hè stata aperta per u trasportu è e tappe rimanenti seranu finite da u 2017, Balkanlıoğlu hà dettu: "A strada di 90 chilometri trà Ordu è Mesudiye hè stata data à l'imprenditore in 3 modi diffirenti. 100 chilometri di a strada di 55 chilometri trà Ordu Mesudiye è Sivas Koyulhisar sò stati cumpletati, è e sezioni restante seranu finite à a fine di u 2017 ". disse.

Dichjarà chì ci sò 25 tunnelli nantu à l'autostrada trà Ordu è Mesudiye, u guvernatore Balkanlıoğlu hà cuntinuatu cusì:

"A maiò parte di sti tunnelli sò stati cumpletati. In u 2017, a via più corta chì culliga u Mari Neru à u Mediterraniu hà da vene à a vita in Ordu. Quandu sta strada hè finita, averemu a strada più corta per tutte e merchenzie prudutte in u Mediterraniu per andà in Russia per via di u Mari Neru, è per tutte e merchenzie prodotte in u Mari Neru per ghjunghje à u Mediterraniu ".

L'altipiano è u mare sò uniti da a funivia.

İrfan Balkanlıoğlu hà dettu ancu chì cù a linea di funivia di 30 chilometri chì deve esse stabilita in Ordu, hè pussibule ghjunghje à u Plateau di Çambaşı à una altitudine di 2 XNUMX da a costa.

Nutendu chì hè pussibile andà à l'altipiani di u Mari Neru cù e so bellezze uniche in funivia, Balkanlıoğlu hà enfatizatu chì cù u prugettu, ponu viaghjà da a costa à l'altipiani cù una vista magnifica.

Esprimendu chì u mare è l'altipiani si scontranu grazia à a funivia, chì hè prevista à esse custruita nantu à una linea di 30 chilometri, u guvernatore Balkanlıoğlu hà dettu: "Cù a funivia, ghjunghjerete à i plateau da u centru di Ordu è quì. Sarà un trasportu di funivia trà i plateaux. Perchè micca sta pratica, chì hà esempi in u mondu, in u nostru paese ? usatu e frasi.

Balkanlıoğlu hà enfatizatu chì u prughjettu farà una grande cuntribuzione à u turismu, u sviluppu è u sviluppu di Ordu.

U prughjettu di a strada di u circondu Ordu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu, Enver Yılmaz, hà dichjaratu chì una parte di u prughjettu di u Ring Road di Ordu di 4 chilometri, chì hè 9 volte u costu di l'Aeroportu Ordu-Giresun è 23 chilometri di u quale passa per tunnel, hè prevista per esse aperta à a fine di l'annu.

Yılmaz hà dichjaratu chì stu prughjettu hè statu purtatu à l'agenda dopu à l'imbuttimenti di u trafficu in Ordu, è hà dettu: "L'offerta per u 2007-kilometru di Ordu Ring Road, per a quale u travagliu di u prugettu hè statu iniziatu in u 19, serà fattu per 600 milioni di lire. " disse.

Prughjettu Chocolate Park

Enver Yılmaz hà nutatu chì u prughjettu "Parcu di Cioccolata", chì serà stabilitu nantu à una terra di 60 mila decares in u distrittu Gülyalı di Ordu, cuntribuisce assai à a regione.

Dichjarà chì i travaglii per u prugettu, chì includerà un molo di yacht induve e picculi navi ponu attraccanu, cuntinueghjanu, u sindaco metropolitanu Yılmaz hà dettu: "U prughjettu, chì serà u primu di u so tipu in Turchia, hè previstu per esse cumpletu da u guvernu. fine di l'estate. In u prughjettu, chì hè previstu di custà 5 milioni di lire, ci saranu centri di pruduzzione è di vendita di cicculata, è ancu parechji tipi di spazii di rinfurzamentu suciale, è questu locu serà forse un primu in Turchia cù e so caratteristiche ". hà fattu a so valutazione.

Stazione sciistica di Cambasi

Yılmaz spiegò chì u prughjettu di l'impianto di sci di Çambaşı, chì hè statu custruitu in l'altopiano di Çambaşı cù una altitudine di 2 mila in u distrittu di Kabadüz, hè statu finitu in larga misura è cumincià à serve prestu, è hà dettu:

"In u prughjettu, chì hè statu messu in licitazione in u 2012, u primu scavi hè statu fattu in u 2013. Çambaşı Ski Resort hè trà e strutture di sci più vicine à u mare. A nostra facilità hè largamente cumpleta. Circa 35 milioni di lire sò stati spesi nantu à a facilità. Fortunatamente, avemu chjusu u nostru debitu à a cumpagnia di u cuntrattu à u livellu di 90 per centu. A facilità hè unu di l'investimenti impurtanti di Ordu è Turchia. Stu locu hè diventatu una facilità assai spiciale cù e so strutture suciali è l'alloghju. Forse l'intera facilità ùn pò micca esse capace di serve in u primu locu, ma i nostri citadini chì vanu à l'altipiano ponu facilmente benefiziu da ellu ".

Unye Port project

Enver Yılmaz hà ancu spiegatu chì custruiscenu unu di i più grandi porti di a regione in Ünye è hà dettu:

"U Portu Ünye chì custruiremu hà una caratteristica sfarente da parechji altri porti. Questu hè un portu naturalmente prutettu. Avemu pigliatu stu portu cum'è a Municipalità Metropolitana. Ingranderemu è sviluppà stu portu per risponde à i bisogni di Altınordu è Fatsa. Puderemu in una pusizioni induve i navi di cruciera di altu tunnellu ponu avvicinà. Avemu dumandatu un rapportu di fattibilità ufficiale da una cumpagnia internaziunale. Speremu chì finiscemu stu portu u più prestu pussibule è u mettemu à u serviziu di a regione.