L'investimenti di e Ferrovie Indiane aumenteranu a dumanda di l'acciaio

L'investimenti di e Ferrovie Indiane aumenteranu a dumanda di l'acciaio: Sicondu un ufficiale di e Ferrovie Indiane, l'investimentu di più di $ 12 miliardi in u rinnuvamentu di e ferrovie è l'espansione di a rete ferroviaria affiliata è gestita da u guvernu indianu in i prossimi trè anni cuntribuiscenu significativamente à a dumanda d'acciaio..

L'ufficiale di a cumpagnia spiegò chì i Ferrovii Indiani anu u scopu di aumentà a lunghezza di novi rails da esse stallati ogni ghjornu in i prossimi trè anni à 8 km, paragunatu à u livellu attuale di 19 km, è cusì e dumande da i pruduttori lucali di l'azzaru aumenteranu significativamente.

Indian Railways hà ancu pianificatu di rimpiazzà i vagoni di merci esistenti cù vagoni di merci in acciaio inox di alta qualità, chì cuntribuiscenu ancu à aumentà a dumanda di l'acciaio da i fabricatori domestici.

Sicondu a dichjarazione di l'ufficiale, u pianu di i Ferroviari Indiani per rinnuvà è espansione a reta ferroviaria avarà ancu un impattu largamente pusitivu nantu à a laminazione ferroviaria cù una capacità annuale di 1,2 milioni di tonnellate, induve u stabilimentu Bhilai Steel Plant (BSP) di u pruduttore indianu di l'acciaio SAIL. hà iniziatu a pruduzzione di teste u mese passatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*