Linea di treni di 13.8 miliardi di dollari da a Cina à l'Africa

Linea di treni di 13.8 miliardi di dollari da a Cina à l'Africa: a Cina investe 5 miliardi di dollari per tessi 13.8 paesi in Africa cù rete di ferru. Cina furnisce a custruzzione è u finanziamentu di a linea di trenu, a maiò parte di quale serà custruita in Kenya.

Dopu chì u Kenya hà guadagnatu l'indipendenza in u 1963, u più grande prughjettu di custruzzione in a so storia hè realizatu da a Cina.

Hè destinatu à cunnette 5 paesi in l'Africa orientale cù a linea di trenu, a maiò parte di quale passerà per u Kenya.

A Cina custruirà a linea ferroviaria chì unisce 5 paesi in Africa per 13.8 miliardi di dollari.

A linea di trenu, chì hè prevista per custà 13.8 miliardi di dollari, serà custruita da a China Road and Bridge Enterprise.

U 90 per centu di u finanziamentu di a linea ferroviaria, chì unisce Kenya, Rwanda, Uganda, Burundi è Sudan di u Sud, hè cupartu da i banche cinesi.

Una parte significativa di a linea ferroviaria serà custruita in u territoriu kenyanu. Cù u prugettu, u viaghju trà Nairobi, a capitale di Kenya, è Mombasa, a cità nantu à a costa di l'Oceanu Indianu, serà ridutta da 12 ore à 4 ore.

Hè dichjaratu chì u 75 per centu di a linea ferroviaria trà Nairobi è Mombasa hè stata finita. I treni chì circulanu nantu à sta linea ferroviaria puderanu accelerà finu à 120 chilometri à l'ora.

In 2015, 131 miliardi di dollari sò stati investiti in linee di ferrovia in u cuntinente africanu.

Hè statu annunziatu chì 2015 miliardi di dollari sò stati investiti solu in 131 per cunnette tuttu u cuntinente africanu per ferrovia.

Hè previstu chì 2025 miliardi di dollari saranu spesi in e linee ferroviarie in Africa per u 200. A maiò parte di sti prughjetti sò realizati da cumpagnie chinesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*