Distrughjite e fabbriche se pudete

Distrughjite e fabbriche s'ellu vi pò permette : A riunione di l'EIA per a custruzzione di a nova linea di treni d'alta velocità hè stata abbastanza cuntruversa. I citadini chì assistenu à a riunione anu lasciatu a sala senza firmà u verbal. Mukhtars hà manifestatu a so reazzione dicendu: "Se pudete, demolite fabbriche, micca e nostre case".

A riunione di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) hè stata tenuta ieri in quantu à a parte di u prughjettu "Adapazarı-Istanbul Northern Crossing Railway", chì passerà per a regione Kartepe, preparata da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. I citadini anu oppostu à a strada di transitu di u trenu in a riunione di l'EIA tenuta in u Centru Culturale Leyla Atakan.

LARGA PARTICIPAZIONE

I funzionari di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, a Direzzione Provinciale di l'Ambiente è l'Urbanizazione, Özgür Özkan, u rapprisentante di a cumpagnia chì hà preparatu u rapportu EIA, Metin Öz, u rappresentante di a cumpagnia chì hà preparatu u prughjettu, Hikmet Öztürk, u Capu di u Distrettu di Uzunbey. , Yücel Turak, u Capu di u Distrettu Ertuğrul Gazi, Nesrin Serim, u Capu di u Distrettu Ataevler, Sarımeşe Mahallesi Capu Ahmet Şafak hà assistitu à i residenti di i quartieri induve a linea passerà.

DISCUSSION OUTPUT

In u scopu di u studiu, ci hè stata una discussione trà i residenti di u quartiere chì e case seranu demolite è i funzionari di l'EIA. L'abitanti di u quartiere, chì si sò opposti à u percorsu di u prugettu, ùn permettenu micca a presentazione, dicendu chì ùn permettenu micca u travagliu.

A MOSCHEA SERA DISTRUTTU !

I citadini chì vivenu nantu à a strada chì passa per i quartieri di Sarımeşe, Atakent, Ertuğrul Gazi è Uzunbey anu reagitu à a distruzzione accaduta durante u passaghju di a ferrovia è a strada seguita. Parechje case è i posti di travagliu seranu demoliti nantu à a strada di 110 km chì passa per u distrittu. Trà quelli da esse demoliti hè a moschea in u distrettu di Ertuğrul Gazi.

L'URGANIZZAZIONI INDUSTRIALI SONT PROTUTE

Un citatinu chjamatu Bilgin Bayram, chì hà una casa in l'area induve a demolizione serà fatta, hà dettu: "U locu induve a linea di u trenu passava era un palude 25 anni fà. Quandu scende 3 metri, l'acqua esce. Riunirete cum'è Ankara è darete stu travagliu à qualchissia. Se l'appruvazioni hè datu, a prossima fase principia. Quandu l'acqua esce, serà una spesa, fate male à u statu. U trenu d'alta vitezza torna in strada. Ùn avete bisognu à esse un ingegnere. Avete tiratu u frenu di manu per salvà i stabilimenti industriali ", disse.

Trà ÖZDİLEK È CENGİZ TOPEL AEROPORTU

Esprimendu a so reazione à u travagliu, Bilgin hà dettu: "Ci sò 80 case, circa 500 persone sò vittime. U scopu principale quì hè di mette una linea di treni di merci in fabbriche di ferru è azzaru. L'ufficiali di a cumpagnia chì disegnò u prughjettu anu vistu questu locu cù e so fabbriche. Esigemu chì sta linea sia spustata trà Özdilek è Cengiz Topel Airport à l'est di u Distrettu Ertuğrul Gazi di u prughjettu esistente, è passà sopra i terreni statali senza dannu a residenza.

"Avemu datu e nostre petizioni à u locu sbagliatu"

Dichjarà chì anu vistu u prughjettu in quistione u 12 di ferraghju 2016 à u Dipartimentu di Reconstruction and Urbanization, Bilgin hà dettu: "In seguitu, avemu sottumessu e nostre petizioni à u stessu dipartimentu. Tuttavia, avemu amparatu da l'autorità di Ankara chì avemu avutu presentatu e nostre petizioni in u locu sbagliatu. Per quessa, ùn permettemu micca chì stu trenu à grande velocità è e siderurgie chì si sò stallate accantu, à l’altri, ùn sianu traspurtati da quì à i vagoni, è fà ancu più ricchi l’industriali.

CITTADINI OBJECTED

Mentre l'ufficiali di u pruprietariu di u prughjettu di a cumpagnia MGS hà fattu una presentazione, i citadini è i capi anu espresu e so obiezioni nantu à a strada. I citadini anu dettu chì e moschee è e case seranu demolite è chì ùn vulianu micca chì una ferrovia passa per i so paesi è i so quartieri. U citadinu hà ancu oppostu à u prugettu è hà dichjaratu chì ci hè un periculu potenziale postu chì a velocità ùn pò micca esse interrotta in questu modu di travaglià in forma di sbulicata.

"SE POTETE..."

I capi, arrabbiati da a risposta di l'autorità à l'obiezioni di a strada, "U statu ùn face micca vittime di i citadini", disse: "Distrughjite e fabbriche se pudete. Perchè distruggete e nostre case passendu a ferrovia trà e fabbriche ? » disse. I mukhtars chì anu assistitu à a riunione hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca firmatu u rapportu EIA.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*