Alim descrive u ponte sospesu più longu di u mondu

Alim Spiegà u Ponte Sospesu più Longu di u Munnu: Essendu unu di l'equipa chì implementerà un prughjettu cum'è u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè unu di i prughjetti infrastrutturali più impurtanti in a storia di a Republica, 1a Direzzione Regiunale di Autostrade, Marmara Nord. Highway Control Chief Engineering Suspension Bridge Chief Cevat Alim Erciyes University Construction Hè scontru cù i studienti di l'Ingenieria Club.

L'autostrada di 3 corsie è a ferrovia di 8 corsie passanu à u listessu livellu sopra u 2u Ponte di u Bosforu, chì serà custruitu da una squadra di ingegneri principalmente turchi è serà un pruduttu di alta ingegneria è tecnulugia. Serà trà i pochi ponti di u mondu cù e so caratteristiche estetiche è tecniche.

U 3u Ponte di u Bosforu, chì serà u ponte di i primi, serà u ponte di sospensione più longu in u mondu cù una larghezza di 59 metri è u ponte di sospensione più longu in u mondu cù una portata principale di 1408 metri. Un altru primu per u ponte hè chì hè u ponte di sospensione cù a torre più alta di u mondu, cù una altezza di più di 322 metri.

Cevat Alim, capu di u ponte di sospensione di a 3ª Direzzione Regiunale di l'Autostrade, u capu di l'ingegneria di u cuntrollu di l'autostrada di u Marmara di u Nordu, chì hè trà a squadra furmata per a custruzzione di u 1u ponte di sospensione, chì hè trà stu prughjettu impurtante, hà datu un seminariu nantu à l'invitu di i studienti di u club di l'ingegneria civile di l'Università Erciyes. Cevat Alim, chì hà datu infurmazioni nantu à e caratteristiche tecniche di u ponte, hà dettu chì u 2013u Ponte di u Bosforu, chì hè stata cuminciatu à esse custruitu in u 2016 è hè previstu per esse cumpletu in u 3, serà situatu in a sezione Odayeri - Paşaköy di u Nordu. Prughjettu di l'autostrada di Marmara. Nutendu chì u sistema ferroviariu nantu à u ponte traspurtarà i passageri da Edirne à Izmit, Cevat Alim hà dettu chì u sistema ferroviariu da esse integratu cù Marmaray è Istanbul Metro cullegarà ancu l'Atatürk Airport, l'Aeroportu Sabiha Gökçen è u novu 3rd Airport da esse custruitu.

In u seminariu interattivu, Cevat Alim hà spartutu e so sperienze cù i studienti università è risponde à e so dumande.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*