L'allegazione chì u nome di Atatürk hè statu eliminatu da a stazione di metro in Ankara

L'allegazione chì u nome di Atatürk hè statu eliminatu da a stazione di metro in Ankara: a municipalità metropolitana di Ankara hà dettu chì a notizia in certi ghjurnali chì a frasa "Centru Culturale Atatürk" in u metro hè stata cambiata, è chì u nome "Atatürk" hè statu eliminatu, era ART. intenzione è ùn riflette micca a verità.

Rispondendu à a nutizia intitulata "Gökçek sguassatu Atatürk" è "L'allergia di Melih Gökçek à Atatürk" in certi media oghje, i funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dichjaratu chì a frasa "Centru Culturale Atatürk" era stata annantu à i segni di a stazione dapoi anni, è chì ùn ci era micca cambiamenti. era statu fattu.

L'autorità anu dettu: "A nutizia in i ghjurnali ùn hà micca una basa è hè una nutizia completamente maliziosa. E frasi di u Centru Culturale Atatürk restanu in piazza. Ùn ci hè micca cambiamentu in l'annunzii ", anu dettu.
In a nutizia, "Prima ch'ella sia stata rinnuvata, u Centru Culturale Atatürk hè statu scrittu à e tappe. In l'annunzii fatti in i vagoni, u nome di Atatürk ùn hè micca usatu, l'annunziu di u "Centru Culturale" hè fattu ", i funzionari metropolitani anu dettu chì e rivendicazioni sò una grande bugia, ùn riflettenu micca a verità è anu intenzioni maliziusi:

"Ùn ci hè micca cambiamentu in tutti i segni in l'internu è fora di a stazione in u Centru Culturale Atatürk. U nome Atatürk si trova nantu à tutti i segni è hè chjamatu "Centru Culturale Atatürk". Solu un cartellu longu hà a frasa "Centru Culturale". Nantu à questu segnu, a frasa "Tandoğan", chì prima era rinominata "Piazza Anatolica", hè ancu presente perchè hè obsoleta.
Per presentà un tali avvenimentu cum'è "nemicu di Atatürk" hè a più grande mancanza di rispettu à Atatürk, u valore cumunu di a nazione turca ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*