U Dialogu di a Cultura di a Ruta di a Seta hè statu fattu in Erzurum

U Dialogu Culturale di a Ruta di a Seta hè stata in Erzurum: "Dialugu Culturale di i Paesi nantu à a Strada di a Seta" hè stata tenuta u 5 di maghju à l'Università Atatürk in Erzurum. U prughjettu "One Belt One Road" presentatu da a Cina hè statu assai apprezzatu à a riunione.

L'ambasciadore cinese d'Ankara Yu Hongyang hà fattu un discorsu in a riunione intitulata "Manu in manu nantu à una cintura è una strada cù u spiritu di a strada di a seta" è hà dumandatu à i paesi nantu à a strada di a seta à chjappà e pulitiche. L'ambasciadore Yu Hongyang hà dichjaratu chì stu prughjettu strategicu tene una grande speranza in i campi di a cultura, a cumunicazione, u sviluppu ecunomicu è l'illuminazione di e civiltà.

U guvernatore di Erzurum Ahmet Altıparmak è u sindaco metropolitanu Mehmet Sekmen anu assistitu ancu à a riunione. Diplomati è esperti di paesi cum'è Russia, Iran, Mongolia, Kazakistan, Uzbekistan, Turkmenistan è Georgia anu scambiatu idee à a riunione.

Prima di a riunione, l'ambasciata cinese in Ankara hà apertu una mostra fotografica chjamata "A nova faccia di a strada di a seta" in l'Università Atatürk. I participanti à a riunione anu vistu a mostra inseme cù i prufessori è i studienti di l'università.

KARS CONTATTI DI L'AMBASSADORE DI CINA

L'ambasciadore cinese in Ankara Yu Hongyang andò à Kars u 2 di maghju per fà investigazioni è cuntatti. Yu Hongyang hà visitatu u guvernatore di Kars Günay Özdemir in u so uffiziu durante a visita.
L'ambasciadore cinese Yu Hongyang hà dichjaratu chì Kars, chì hè una porta impurtante di Turchia à u Caucasu, hè una tappa impurtante in a storica Strada di a Seta. L'ambasciadore Yu Hongyang hà dettu chì anu attribuitu impurtanza à u vantaghju di a Turchia in a regione è a so influenza unica, è chì incuraghjenu l'imprese chinesi à investisce in Turchia. L'ambasciadore cinese Yu hà dettu chì l'annu passatu, dui cimi sò stati fatti trà a Cina è a Turchia, è l'accordi sò stati firmati in parechji campi, è chì "Memorandum of Understanding on Armonization of the Silk Road Economic Belt and 21st Century Maritime Silk Road and Middle Corridor Initiative" è "Acordu d'esportazione di i prudutti di latti" sò stati firmati in Kars. Hà nutatu chì hà avutu una stretta cunnessione cù Yu hà dettu chì cù u prughjettu di a ferrovia chì unisce u punente di a Turchia à l'est di a Turchia, volenu rinfurzà e relazioni cummerciale cù l'Anatolia, in particulare Kars, per rinvivisce a Strada di a Seta è portà veri benefici à i populi nantu à a strada.
U guvernatore di Kars, Günay Özdemir, hà dichjaratu in a riunione chì a Cina hè diventata unu di i principali stati di u mondu in termini ecunomichi in l'ultimi anni è chì e so relazioni cummerciale cù Turchia anu ancu aumentatu. Günay hà dettu chì e relazioni ecunomiche, culturali è pulitiche trà a Cina è a Turchia cresceranu ancu di più grazia à a storica Strada di a Seta, chì serà resuscitata una volta chì a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars entra in opera. Enfatizendu a pusizione strategica di Kars, Günay Özdemir hà datu infurmazioni nantu à u Centru Logisticu di Kars, u prughjettu di a ferrovia chì si estende da Kars-Iğdır-Nahçivan-Iran à Islamabad, u prughjettu di l'autostrada in corso trà Kars-Iğdır-Iran, è a fine di u prughjettu in corso. prughjetti è u centru logisticu, hà dettu chì Kars diventerà u centru cummerciale di a regione. Ricordendu chì Kars hè unu di i 20 centri logistichi pianificati è una di e 15 cità turistici di marca in u paese, è chì esporta 600 mila animali annu, Günay hà nutatu chì i tassi favurevuli sò applicati in Kars, à quale u guvernu turcu dà un grande sustegnu. , è spressione chì aspettanu chì l'affari chinesi invistiscianu in Kars.

L'AMBASSADORE DI CINA S'INCONTRA CU U PRESIDENTE DI TUSIAD

L'ambasciadore cinese in Ankara Yu Hongyang hà scontru cù u presidente di TÜSİAD, Cansen Başaran Symes, u 29 d'aprile.

Yu Hongyang hà dichjaratu durante a riunione chì u guvernu cinese hà sempre sustinutu l'imprese per invistisce à l'esteru è hà facilitatu l'imprese straniere per entra in u paese. L'ambasciadore cinese hà dettu chì s'aspittavanu à TÜSİAD per fà un avanzu in prughjetti strategichi è espansione u campu di a cooperazione supportendu a cooperazione economica bilaterale.

U presidente di TÜSİAD, Cansen Başaran Symes, hà dichjaratu ch'elli sò felici di u fattu chì i dui paesi rinfurzanu a so cooperazione in settori cum'è l'ecunumia, l'energia è e ferrovie ogni ghjornu chì passanu, è hà dichjaratu chì aspettanu chì l'imprese chinesi venenu in Turchia è diventenu membri di TUSIAD, è ch'elli anu da tene una riunione di tavola rotonda cù l'imprese cinesi à u mumentu adattatu per realizà u putenziale di cuuperazione.

AMBASSADOR CINESE À I TUS CONTATTI

L'ambasciadore cinese in Ankara Yu Hongyang hà scontru cù u direttore generale di Turkish Airlines Temel Kotil u 29 d'aprile in Istanbul.

Yu Hongyang hà dichjaratu chì e relazioni trà a Cina è a Turchia anu sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni, i cuntatti d'altu livellu si sò intensificati, a cumunicazione ecunomica è persunale hè rinfurzata, è chì aspetta chì i dui paesi rinfurzà a so cooperazione in u campu di l'aviazione civile, aghjustendu. forza à a cumunicazione culturale è u sviluppu di u paese.
Temel Kotil hà dichjaratu ch'elli anu una grande impurtanza à l'influenza di a Cina in l'arena internaziunale è chì sò pronti à rinfurzà a cooperazione chì copre tutti i campi. Notendu chì a cooperazione trà a Cina è a Turchia hà una grande opportunità, Temel Kotil hà dettu chì Turchia hè diventata u centru di l'Europa cù u so vantaghju geograficu è chì a Cina hè una junction di trasportu impurtante di l'Asia; chì Turkish Airlines hè a più grande compagnie aeree in Europa, Airchina, Southen China è Hainan Airlines sò davanti à u mondu; Hà dettu chì a custruzzione di u 3u aeroportu in Turchia cuntinueghja à grande velocità è chì a Cina hà aumentatu l'investimenti à l'esteru. Temel Kotil hà dettu chì i dui paesi anu caratteristiche cumplementarii è spera chì e so cumpagnie aeree rinfurzà a so cumpetitività in u settore di l'aviazione globale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*