Disrupzioni in Bursaray

Disrupzioni in Bursaray: A causa di l'interruzzione di i servizii per via di l'usu innecessariu di i buttoni "d'emergenza" in i veiculi di u sistema di ferrovia ligera in Bursa, i citadini sò stati dumandati à esse sensibili à questu prublema.

A causa di l'interruzzione di i servizii per via di l'usu inutile di i buttoni "d'emergenza" in i veiculi di u sistema di ferrovia ligera in Bursa, i citadini sò stati dumandati à esse sensibili à questu prublema.

In a dichjarazione scritta fatta da BURULAŞ, hè statu dichjaratu chì hè statu determinatu chì l'equipaggiu d'emergenza in i veiculi BursaRay hè statu utilizatu per scopi diversi da u so propiu scopu à un ritmu crescente in l'ultimi ghjorni.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a maniglia d'apertura di a porta d'emergenza è u frenu d'emergenza anu causatu u serviziu à fermà è i voli per esse disturbati, è i seguenti sò stati nutati:

"A ripetizione di sta intervenzione inutile porta eventualmente à l'evacuazione di u passageru, à l'annullamentu cumpletu di quellu viaghju è à a retirazzione di a serie di veiculi da u viaghju. L'interruzioni innecessarii di i metro è l'interruzzione di i voli causanu difficultà per e persone cù esami, intercity è orari di volu internaziunali. A più impurtante, ancu s'ellu ùn hè micca accadutu ancu, ci hè una alta probabilità chì questu usu maliziusu hà da esse a morte o ferite seriu. "Malgradu l'etichette d'avvertimentu per ùn utilizà micca l'equipaggiu d'emergenza inutilmente in i metro, una denuncia penale serà presentata à l'uffiziu di u procuratore contr'à questi passageri chì ponu impedisce a libertà di viaghju di l'altri passageri è causanu accidenti chì ponu esse ferite gravi o morte".

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì u cunduttore deve andà personalmente à u veiculu induve l'incidentu hè accadutu è aghjustà l'equipaggiu da u principiu, se l'equipaggiu hè stata utilizata inutilmente "Quandu l'incidentu si trova in u veiculu à a fine di a sequenza. u cunduttore ghjunghje à quellu veìculu da una distanza di 120 metri, torna aghjustamenti, poi torna à a cabina di u cunduttore per a stessa strada è principia u trenu. " "Hè bisognu di esse spustatu".

In a dichjarazione, i citadini sò stati ancu dumandati à esse attenti à queste persone chì impediscenu a so libertà di viaghju è à esse sensibili à ùn permettenu micca i viaghji per esse disturbati per via di un usu irragionevule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*