Cemal Emir: Insistemu nantu à u trenu d'alta veloce è l'aeroportu

U presidente di a Confederazione di l'Associazioni Hittite di Çorum, Cemal Emir, hà dettu chì sò "insistenti" à purtà un trenu d'alta velocità è un aeroportu à Çorum.

Esprimendu i so punti di vista à u Workshop di Çorum di a Confederazione, tenutu in l'Hotel Anitta durante u weekend, u presidente Cemal Emir hà ricurdatu chì a Confederazione di l'Associazioni Hittite hà avutu una attitudine vuluntaria è pusitiva versu u trenu d'alta velocità è l'aeroportu da u ghjornu chì hè stata stabilita.

Ricordendu chì si preparavanu à assistisce à a riunione di u guvernatore Ahmet Kara nantu à u prublema, ma a riunione hè stata annullata, Emir hà dettu: "A nostra attitudine in questa direzzione hè chjara. Avemu u scopu di creà un lobby forte affruntendu u prublema di treni d'alta velocità è aeroportu in u nostru Workshop. Cum'è a Cunfederazione, faremu u nostru megliu per purtà sti dui investimenti in u nostru paese u più prestu pussibule. "Semu sempre pronti à fà tuttu ciò chì pudemu in questu sensu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*